niedziela, 27 grudnia 2015

Ważne informacje o wyzwaniach czytelniczych i nie tylko - Pod hasłem, Mini czelendż i inne...

Nie lubię robić masy postów informacyjnych, w którym będzie po jednej informacji... Robią tylko sztuczny tłok... Dlatego dziś będzie hurtownia wiadomości wszelakich, zaproszeń, informacji o wyzwaniach i nie tylko...Chętnie poznam Wasze zdanie, przeczytam uwagi, chęci zgłoszenia oraz ewentualne pomysły na przyszłość.


Pod hasłem
W ankiecie, która przez bardzo długi czas była dostępna w lewym pasku bloga zdecydowaliście, że chcecie 4 edycji wyzwania! :) Dziękuję, bo to oznacza że lubicie moje pokręcone pomysły :) Zapraszam zatem już 1 stycznia na hasło w nowej edycji, która różnić się będzie jedynie rokiem 2016 na banerze - za przerobienie dziękuję Gosi B. :)
Efekt głosowania widać na poniższym zrzucie ekranu (69 głosów?? Wow!):





Mini czelendż 2016
Mój najnowszy pomysł wyzwaniowy, który zakłada przeczytanie jedynie 5 książek według podanych kategorii w 2016 roku. Tytuły wybieracie sami. Zapisy trwają jeszcze do 31 grudnia a wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ
Łącznie ze mną jest nas już 21 :) Zachęcam do zgłoszenia się






Cztery pory roku

Nowe wyzwanie w Nowym Roku proponuje również moja bratnia dusza - magdalenardo. Może macie ochotę czytać według pór roku? Zapowiedź wraz ze szczegółami znajduje się TUTAJ 
Zgłoszenia i zakładka wyzwania TUTAJ





Trwa pierwszy (będą kolejne, jeśli będą chętni do pierwszego) konkurs współtworzony z Wydawnictwem Adamada
Są 3 nagrody - zatem wygrywają 3 osoby. Zachęcam do udziału a wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ. Czekam na Was do 3 stycznia





Jeśli czytacie książki w oryginale albo nie czytacie ale jesteście w stanie to zrobić to blogosfera w osobie Pani_Wu oferuje wyzwanie. TUTAJ znajdziecie szczegóły


21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak rozwinie się wyzwanie Magdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Liczę, że uda mi się przeczytać choć kilka pasujących okładek w roku :)

      Usuń
  2. Na Pod hasłem i Cztery Pory Roku się piszę, nad wyzwaniem u Pani_Wu pomyślę. Twoje Mini Czelendż (nie lubię takich spolszczeń, brr) byłoby super, gdyby nie trzeba było z góry podać tytułów. Będę Wam więc tylko kibicować! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że będziemy się razem bawić :)
      Ogólnie też nie lubię spolszczeń, zwłaszcza w książkach, ale tym razem poczułam, że tak to się musi nazywać :D Przepraszam :)
      Na tym polega trudność przy 5 sztukach. Dziękujemy :)

      Usuń
    2. A mnie się w tym przypadku spolszczenie podoba :)
      I łatwo zapada w pamięć :p

      Usuń
  3. No to weźmiemy udział prawie we wszystkich tych samych wyzwaniach. Ja tylko nie czytam w oryginale... no chyba, że polskich autorów :p

    A Grunt to okładka będzie w nowym roku? Wiesz coś?

    P.S. Czekam na Twojego maila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że dokładnie w tych samych, bo ja też czytam w oryginale tylko polskim :) Tylko reklamuję to wyzwanie, ale udziału nie wezmę.

      Sylwia pisała, że nie planuje likwidacji, najwyżej zawiesi jak się Jaś urodzi... ale póki co nie wiem nic więcej.

      P.S. Pisze się :)
      P.S. Podlinkowałam już :) Nie ważne, że w złym miejscu :D dałam radę :)

      Usuń
    2. Po Twoim poście przybyło trzech uczestników tzn. uczestniczek :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    3. Madziu, "Grunt to okładka" na razie będzie - chyba, że synek okaże się niezwykle absorbujący, to możliwe, że wtedy zawieszę wyzwanie, ale na styczeń i luty (czyli wtedy, kiedy będę niemal jak tykająca bomba) mam już plany, więc wyzwanie będzie trwało na razie. :)

      Usuń
    4. Ufff na szczęście!
      To ja Ci życzę zdrowego i grzecznego chłopca, żeby pozwolił mamie od czasu do czasu zająć się "starymi" blogerami :)

      Usuń
  4. Ewelciu, jest już specjalna zakładka wyzwania - http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/p/kochani-od-lipca-siedzi-w-mojej-gowie.html
    Tutaj można podlinkować info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelinko, po Twoim poście przybyłam do wyzwania u Magdalenardo "Cztery Pory Roku", a u mnie pojawiły się nowe osoby, dziękuję Ci.
    "W oryginale" można czytać uproszczone wersje książek z ćwiczeniami i słowniczkiem, niekoniecznie całkowicie oryginalne tomy. Grunt, żeby trochę język trenować :)
    Dziękuję Ci :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam taką moc sprawczą :D Wszak pracowałam w agencji PR to się trochę klimat reklamy kuma :)
      Bardzo proszę :)
      To Wy trenujcie a ja będę kibicować, mieć nowe pomysły i reklamować, to wychodzi mi lepiej niż czytanie w oryginale :P

      Usuń
  6. Jestem niezmiernie zadowolona, że "Pod hasłem" będzie trwało nadal, a zachęciłaś mnie do udziału w "Cztery pory roku", chociaż miałam ograniczać wyzwania, bo jednak w następnym roku będę miała malutko czasu wolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Liczę, że Jaś da Ci poczytać choć po jednej książce do wyzwań :) A jak dobrze pokombinujesz to połączysz :D
      A myślisz, że ja sobie nie obiecywałam, że już więcej wyzwań nie podejmę. W tym roku było mi dobrze, bo miałam idealnie dobraną liczbę wyzwań, ale 4 porom uległam, bo tak to fajnie pasuje kolorystycznie... a i część można połączyć z okładkami z Gry w kolory w którym biorę udział, także liczę że i teraz pójdzie dobrze :)

      Usuń
  7. Ja pozostaję wierna wyzwaniu 'Pod hasłem" (-:

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Ewelinka! Oczywiście biorę udział w mini czelendżu, ale chyba nie zdążę już wybrać książek przed Sylwestrem. Czy mogę Ci je przesłać w weekend?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie odpowiedziałam u Ciebie, ale może jeszcze ktoś chętnie przeczytałby odpowiedź :)
      Do niedzieli 3.01 do popołudnia lub wieczora czekam na spóźnialskich i niezdecydowanych
      Cieszę się, że dołączysz :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...