czwartek, 31 grudnia 2015

Dziecięce "Połącz kropki" teraz w wersji dla dorosłych! - zapowiedź

Dzieci uwielbiają łamigłówki o czym już nie raz pisałam na blogu a co maluchy udowodniły wielokrotnie w życiu codziennym :) Jednym z rodzajów tego typu ćwiczeń dla umysłu jest łączenie kropek. Moja córa robi to w ekspresowym tempie. I teraz postanowiłam sama zmierzyć się z kropkami... Ale nie w wersji kilkudziesięciu punktów!

Bowiem Wydawnictwo Insignis zadbało o dorosłych, którzy mogą stworzyć Arcydzieła lub Zwierzęta łącząc .... UWAGA!    1000 kropek!

Wchodzicie w to?? Ja już mam ochotę spróbować swoich sił. Kto jeszcze?






Te oryginalne pozycje pojawią się na rynku wydawniczym już 13 stycznia!

Ciekawa jestem ogromnie czy ja - osóbka z niewielkimi pokładami cierpliwości - będzie potrafiła stworzyć te piękne obrazy...
Każdy rysunek ma wymiar 25x35 cm i jest ich dwadzieścia w całym zbiorze. Stworzył je artysta grafik - Thomas Pavitte. Teraz moja kolej...?

10 komentarzy:

  1. Mam dwa tytuły z cyklu "Połącz kropki" dla dorosłych i myślę, że to ciekawy sposób na spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie chcę sprawdzić na sobie, bo mąż nie wierzy że to może być dobra zabawa... najwyżej podrzucę córce :P

      Usuń
  2. Od 1 stycznia Wyzwanie biblioteczne, prowadzone do tej pory przez Martę Kor, będzie pod moimi skrzydłami. Już teraz zapraszam do zapoznania się z zasadami Wyzwania - http://monweg.blog.onet.pl/wyzwanie-biblioteczne/, jak również zapraszam gorąco do uczestnictwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, ja z bibliotek nie korzystam, także odpadam. Ale gratuluję przejęcia! :)

      Usuń
  3. Zawsze uwielbiałam takie zabawy - łączenie kropek zawsze mnie odprężało, więc z przyjemnością zaopatrzyłabym się w te cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie ze mną... tylko najpierw muszą posiąść te cuda :D

      Usuń
  4. Powodzenia. Daj koniecznie znać jak będą wyglądały efekty Twojej pracy...
    A Mąż? Błogosławieni, którzy uwierzyli a nie zobaczyli.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :)
      Oczywiście, jak będę miała to cudo i coś stworzę to się pochwalę i opiszę wrażenia.
      Hihi :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...