piątek, 4 grudnia 2015

Listopad - nowe stosiki napływają

Czarnemu piątkowi się nie dałam, ale kupiłam małe co nieco w listopadzie... Jednak były to głównie ebooki i to w mega promocyjnych cenach.

A jak wyglądało u Was kupowanie w listopadzie? Ile książek przybyło? Skusił Was Czarny piątek?





Stosik nr 1 - wirtualny - e-booki z Publio






Stosik nr 2 - poniedziałkowy najazd na galerię i jej punkty prasowe



Stosik nr 3 - książeczki od Wyd. Adamada - recenzyjne szaleństwo pięciolatki







Stosik nr 4

  1.  "Pan Samochodzik i ..." - 2 tomy z prenumeraty Klubu Książki Przygodowej
  2. "Jesteś moja dzikusko" - recenzyjna od Novae Res za sprawą autorki :)
  3. "Przypadkowe spotkanie" - kupiłam sobie przy okazji zakupów mikołajkowych dla bratanic, cena mega niska i to będzie mój prezent mikołajkowy dla mnie :D
  4. "Czerwona wilczyca" - dwie części tego tytułu to prenumerata Czarnej Serii
  5. "Kochając pana Danielsa" - poniżej - recenzyjna od Filii




Dziękuję wszystkim za egzemplarze do recenzji. Będę się starała przeczytać jak najwięcej w tym roku :)


Jak oceniacie moje nabytki? Co czytaliście a o czym marzycie? Czekam na Wasze opinie i komentarze.

33 komentarze:

  1. Ale zaszalałaś moja droga :) Polecam gorąco "Jesteś moja dzikusko", to piękna historia, jak zawsze zresztą :)
    A "Kochając pana Danielsa" to drugi piękny cud, uwielbiam :)
    Mnie czarny piątek nie skusił, 30% to żadna rewelacja, w mojej ulubionej księgarni i bez tego jest taniej. Mam na myśli nieprzeczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię twórczość Lingas-Łoniewskiej, ale o tej książce jeszcze nie słyszałam. Jednak skoro Ewelina ją nabyła, a Ty polecasz, to na pewno przeczytam! :)
      Co do księgarni to porównywałam ceny w Arosie i tam taniej było niż na tych "czarnopiątkowych" promocjach. ;-)

      Usuń
    2. Dzikuska jeszcze w grudniu i wiem, że się nie zawiodę :) Ale musi chwilkę poczekać, bo wcześniejsze książki muszę czytnąć...choć tak na mnie patrzy....
      Cieszy mnie że i Dzikuska i Daniels u Ciebie wysoko! :)

      Hura, jestem normalna - nie tylko ja nie skusiłam się na Czarny piątek...

      Sylwio - Lingas-Łoniewska koniecznie do poznania!!! :D

      Usuń
  2. I oby więcej takich stosików. Toż to sama radość! :)
    Gratuluję takich zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość, radość i oby więcej mówisz? Hmmm... to ja liczę że w grudniu będą mniejsze te stosiki, trzymam się dzielnie póki co... to nic że dopiero dziś 4.12 :P

      Usuń
  3. Ja twardo nic nie kupuję, bo ostatnio mam niewiele czasu na lekturę niestety :( Jedyne moje zakupy, to dwa tytuły Dardy ze spotkania autorskiego, oraz Okularnik Bondy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrwałości :) Dardy nie znam a Bonda czeka... na swój czas i mojego więcej, bo grube to lekturki...

      Usuń
  4. Ja w Czarny Piątek trzymałam się twardo, bo i księgarnie internetowe nie poszalały z promocjami, a zakupy książkowe dla brata i chrześniaczki zrobione. :) Twoje nabytki świetne jak zawsze - oczywiście czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że obie wytrwałyśmy :) Faktycznie, promocje aż tak nie kusiły...
      Dzięki, powolutku będą się ukazywały

      Usuń
  5. Książkę Picoult z Panią Domu też mam. Mama mi ją zdobyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się osobiście :) Może kiedyś wreszcie zabiorę się za czytanie tej autorki...

      Usuń
  6. W porównaniu do Ciebie, u mnie wyszło skromnie - 8 książek, w tym "Garść pierników....". Mam też "Kochając pana Danielsa", ale jeszcze nie czytałam. "Jesteś moja dzikusko" zdobędę po premierze (-: Poza tym trochę kusi mnie "Przypadkowe spotkanie", ostatnio sporo o tej książce w sieci (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kupiłam (o tej ostatniej piszę) i chętnie się przekonam osobiście czy jest dobra, bo po opisie, zachwalaniu i okładce mam ochotę :)

      Usuń
  7. Arlidge i "Stulatek..." super! A sama chętnie przeczytałabym "Zbrodnię niedoskonałą" i "Motylka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie to już od jakiegoś czasu za mną "chodziły", zwłaszcza Stulatek... Ja chyba bardziej Motylka - na ten moment, niż Zbrodnię :D
      Tylko ten czas.... wciąż go mniej niż chęci i książek.

      Usuń
  8. Pana Samochodzika kocham, Marklund generalnie uwielbiam, choć Annika mnie wkurza, Marta Obuch jest cudowna, a Puzyńska to uzależnienie (od razu kupuj kolejne tomy, bo im dalej tym lepiej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiałam w młodości, teraz chętnie powrócę :) To od niego zaczęła się moja miłość i fascynacja do detektywistycznych i zagadkowo-tajemniczych książek :)
      Ty też chwalisz Obuch....mhmm...chyba tylko ja jej nie znam...
      Aż tak?? Kurczę, to ile tych kolejnych tomów po Motylku jest? Bo wiem o wielu tytułach autorki, ale to wszystko jest z tej samej serii??

      Usuń
  9. Mnie w listopadzie też trochę poniosło zakupowo-książkowo... Ale najlepsze pozycje dostałam. "Zakochani w świecie.Indie" przeczytana. Teraz się zabieram za kolejną nowinkę książkową!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musimy w grudniu zaciskać pasa... Dobrze, że część książek zostaje nam sprezentowane w różny sposób :)

      Usuń
  10. "Jesteś moja dzikusko" już na mnie spogląda z półki i chyba się jej długo nie będę opierać.;) A Motylka przeczytaj koniecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie będę opierać, ale kilka dni musi poczekać... I Ty też za Motylkiem...hmm... to dobrze wybrałam zakup :)

      Usuń
  11. "Garść pierników..." kupiłam sobie na Targach, bo dużo dobrego słyszałam o tej książce. "To co zostało" czytałam, książka bardzo dobra. Czekam na recenzję "Przypadkowego spotkania", bo od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ochotę na nie na Targach, ale nie było już opcji....do dźwigania... Nie mogłam bardziej obciążyć nogi. Przypadkowe spotkanie jest w planie na styczeń

      Usuń
  12. Ene, due, śmierć, Pamiętnik, Jesteś moja dzikusko ( jak ja bym chciała to przeczytać, uwielbiam powieści Pani Agnieszki! ) , Kochając Pana Danielsa.. Wszystkie prócz Pamiętnika wydają się kuszące, a powieść Sparksa już czytałam, ale z chęcią zrobiłabym to raz jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Agnieszka L.-Ł. nie zawodzi. Sparks musi jeszcze poczekać... Daniels w grudniu lub styczniu będzie.
      Kurczę, jakoś czas mi się rozciągać nie chce.

      Usuń
  13. Czarny Kruk życzy Ci udane lektury!
    Zapraszam:

    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cichutko zazdroszczę tych książeczek dla dzieci... daj znać jak wrazenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książeczki Adamady będę opisywać, także zaglądaj na recenzje :)

      Usuń
  15. No to się nazywa Stosikowo :-) mnie oczywiście najbardziej interesuje ta seria z Mają :-) Nie znam jej niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię zatem na recenzje całej serii :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...