czwartek, 5 lutego 2015

Napisaliście wiersz lub opowiadanie? Tomik czeka...

z bloga M. Kordel
Polska autorka Magda Kordel, której powieści z serii Malownicze miałam okazję czytać i chwalić na swoim blogu, już po raz 5-ty chce wydać tomik.
Tym razem tomik ma zawierać wiersze lub opowiadania o miłości w scenerii zimowej.
I to nie Magdy opowiadania znajdą się w środku, lecz nasze! Czytelników książek Magdy i nie tylko.
Jeśli chcecie, by Wasza twórczość została wydana drukiem ( w tomiku właśnie) to macie jeszcze szansę.
Autorka czeka na nasze dzieła do 10 lutego. Szczegóły dotyczące akcji znajdziecie TUTAJ. Między 12 a 22 lutym odbędzie się głosowanie, a zwycięskie teksty otrzymają egzemplarze tomiku w prezencie.

Twórczość, która do tej pory wpłynęła już do autorki znajduje się w specjalnej zakładce - TUTAJ.

Nieskromnie dodam, że wśród opowiadań, znajduje się również moje :) Może nie jest mega literackie, może nie chwyta za serce jak inne, ale jest moim pierwszym i bardzo osobistym tekstem.

Jestem ogromnie ciekawa czy ktoś z Was wysłał swój tekst? A może ktoś się jeszcze zastanawia?

4 komentarze:

  1. Ciekawy konkurs , ale nie dla mnie kiedyś co prawda pisałam opowiadania i wiersze, ale to było kilka dobrych lat temu. Teraz tylko recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej to często pisałam wiersze albo pojedyncze akapity prozy. Recenzje to aktualnie pisuję, ale czasem korci mnie coś innego... no i marzy mi się napisanie książki.

      Usuń
  2. Ja zupełnie nie nadaję się do tego, ale wiesz dobrze, że życzę Ci sukcesu :*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...