wtorek, 22 lipca 2014

Zanim powstanie recenzja, czyli mało ważny misz-masz

Wybieracie się na 18 Targi Książki w Krakowie w październiku 2014? Ja tak. Nie wiem jeszcze w które dni - to zależy od różnych życiowych spraw - ale będę. Mam już nawet zapewnioną darmową wejściówkę na całe Targi :) Chcecie też? Nic prostszego - zapraszam po szczegóły TUTAJ.

######

Dzisiejszy post, jak mówi tytuł, jest informacyjny a i nowej recenzji nie mam. Książka się czyta, jest obszerna a nie będę publikować postów dla samej idei. Mam za to podziękowanie - dla Was. W niedzielę 20 lipca licznik wyświetleń pokazał zawrotne cyferki - zobaczcie, bo udało mi się je upolować:



Dziękuję!!!

Jako więc, że to ja uchwyciłam owe liczby to zadania dla Was nie będzie. Ale dzięki małemu zamieszaniu w Znaku / Między słowami, otrzymałam drugi egzemplarz "Domu na plaży" Sarah Jio - wydanie przed ostateczną korektą. Jeśli jednak ktoś miałby ochotę i nie przeszkadza mu ten fakt, że książka wygląda tak:


...to zapraszam na małą rozdawajkę, bo przecież treść jest taka sama :) Moją recenzję możecie przypomnieć sobie TUTAJ
Rozdawajka jest skierowana do stałych czytelników mojego bloga, a nie tylko dla tych, którzy przywędrowali zachęceni słowem "konkurs" w tytule posta.
Co trzeba zrobić, by wygrać książkę? Zgłosić się w komentarzu, czekam do piątku do godziny 20:00. Można  obserwować, ale nie trzeba. Baneru nie ma, informować nigdzie nie trzeba. A by nikt nie miał wątpliwości jak ma się rozdawajka do Ustawy to proszę o napisanie - krótko - jaką książkę ogromnie chcielibyście przeczytać a jakoś do tej pory nie wychodziło i dlaczego.


A ja zmykam czytać, by kolejną recenzją móc się pochwalić :D

23 komentarze:

  1. Ha, pytanie podchwytliwe, pachnie Indywidualnym Wyzwaniem! ;)))
    Gratuluję okrągłego licznika!!
    Z Konkursem na razie się wstrzymuję, za dużo szczęścia miałam ostatnio! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie pomyślałam o tym , ale dzięki za podpowiedź :P

      Usuń
  2. Gratuluję! :)
    Mnie zawsze takie okrągłe liczniki cieszą. To miłe, że ktoś do nas zagląda i czyta to, co naskrobiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oj, tak - dlatego tak nad licznikiem siedziałam i czekałam i klikałam :) Bardzo miłe, bo może i mój blog nie jest top10, ale ja go uwielbiam i cieszę się że Wy też :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się. I bardzo bardzo chciałabym przeczytać "Zdradę" Paulo Coelho, bo jest to jedyna książka mojego ulubionego autora, z którą póki co mi nie po drodze i czuję straszny niedosyt, ponieważ wyszła w maju, a ja jeszcze jej nie dorwałam. Niestety, póki co finansowo nie mogę sobie na nią pozwolić, a chciałabym czytać swój prywatny egzemplarz - a to mam nadzieję już niedługo :)

    caroline92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna cyferka :)

    Zgłaszam się :)

    Ja nie wspomnę o tytule a o całej serii, a mianowicie o Historiach Prawdziwych wydawnictwa Hachette. Kiedyś wypożyczałam książki z tej serii w bibliotece, jednak tak naprawdę nie za wiele ich było. Jak tylko pojawiła się nowa prenumerata w wydawnictwie postanowiłam zebrać wszystkie tytuły do własnej biblioteczki. Na dzień dzisiejszy mam 25 książek, ale jeszcze do żadnej nie zajrzałam :( Chociaż strasznie kuszą z półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte.
      A co do tej serii - nie kupuję, ale pożyczyłam 4 tomu od teściowej, stoją już trochę ale jeszcze nie tknęłam...

      Usuń
  5. Gratuluje przekroczenia tak okrągłej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sie kochana chętnie! A jaką książkę chciałabym przeczytać? Muszę w końcu dokończyć "Alibi na szczęście" i w końcu je opisać :) a dlaczego z tym zwlekam - hm...ostatnio ciężko mi idzie czytanie w ogóle, więc i z tą książką mi tak średnio po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że ja tak czekam na opinię... wciąż nie wiem czy się zabierać tzn czy szukać kawałka wolnej przestrzeni czytelniczej...
      Zgłoszenie przyjęte

      Usuń
  7. Rozdawajka - jak miło.
    Oczywiście, że się zgłaszam. Bardzo chciałabym zapoznać się z prozą autorki, która jest tak lubiana w blogosferze i tyle dobrego się o niej naczytałam.
    Mimo, że nie muszę to i tak obserwuję.
    I gratuluję takiej okrąglutkiej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do rozdawajki!
    Gratuluję pięknej liczby i życzę jeszcze więcej wyświetleń !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyno, zgłoszenie musisz uzupełnić, by mogło być przyjęte - jaką książkę chciałabyś przeczytać

      Usuń
  9. O jakie piekne cyferki! Gratuluję! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulację pięknych cyferek oj marzą mi się takie :) i zgłaszam się do rozdawajki
    a co ja bym chciała przeczytać? Och mojego kochanego Koontz'a <3 ale ostatnich jego książek nie mam ;( powód prosty brak kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś do każdego przyjdą :D
      Zgłoszenie przyjęte

      Usuń
  11. Zgłaszam się. :)
    Ciągle nie po drodze jest mi z książką Cobena "Nie mów nikomu". To jeden z moich ulubionych autorów, znam większość jego twórczości, a jednak tej, od której zaczął się jego rozgłos i prawdziwa kariera nie mogę poznać. Obiecanki-cacanki, ciągle je sobie składam, a i tak nic z tego nie wynika, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale zgłoszenia przyjmowałam do dnia wczorajszego... Zapraszam do dalszego śledzenia bloga i kolejnych szans na wygraną :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...