czwartek, 2 maja 2013

Nowe wyzwanie czytelnicze w blogosferze

Pod koniec kwietnia zakończyło się jedna z wyzwań "Pochłaniam strony bo kocham tomy", postanowiłam, więc dołączyć do kolejnego, które trwa niedługo a i wymagań nie ma zbyt wielkich :) bo przy ilości wyzwań, które się podjęłam już i tak jest ciężko je pogodzić: 14 wyzwań + z doskuku Book trotter (czyli jak się uda). To będzie następne.

Na czym polega? Pozwolę sobie skopiować ze stronki autorki jjon :

Zachęcona i zainspirowana akcją Zbieram na Książki (FB) postanowiłam dalej odkładać pieniądze na książki. Stawiam więc przed sobą i - mam nadzieję - przed innymi miłośnikami książek wyzwanie W prezencie

edycja pierwsza pod hasłem Czytaj - to się opłaca!

Zapraszam wszystkich chętnych, którzy chcą wzmocnić motywację, by odłożyć trochę kasy na książki :-) Będzie mi raźniej, jeśli się przyłączycie :-)


INFORMACJE OGÓLNE:

Nazwa wyzwania: W prezencie
Główna zasada: czytamy książki, których pierwsze litery tytułu utworzą hasło: CZYTAJ - TO się OPŁACA!
Cel: uzbieranie pieniędzy na książki
Terminy: od 1 maja 2013 do 1 grudnia 2013
Liczba książek do przeczytania ogółem: 17 (tyle, ile liter w haśle)
Liczba książek do przeczytania miesięcznie: dowolna
Kolejność: dowolna


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:

1. Celem wyzwania jest uzbieranie pieniędzy na książkowy prezent pod choinkę. Czy będzie to prezent dla kogoś, czy dla nas - to zależy wyłącznie od czytającego :-)

2. Wyzwanie polega na przeczytaniu 17 książek, których pierwsze litery tytułu złożą się na hasło: CZYTAJ - to się OPŁACA! w terminie od 1 maja do 1 grudnia 2013.

3. Tytuły dobieramy w dowolnej kolejności.

4. Litery "Ą" i "Y" traktujemy jako dżokera - tytuł może się rozpoczynać na dowolną literę. 

5. Za przeczytanie każdej książki nagradzamy się kwotą zdefiniowaną na początku wyzwania, a gromadzone pieniądze pozostawiamy nietknięte do momentu zakończenia wyzwania. Oczywiście nie podajemy wysokości tej kwoty - to już sprawa indywidualna.

6. Do końca każdego miesiąca uczestnicy wyzwania podsyłają linki do opinii o książkach przeczytanych w ramach zabawy i umieszczają baner pod postami. Informacje przesyłamy tu: jjon@gazeta.pl lub zostawiamy komentarz pod wskazanym postem. 

7. Na początku każdego miesiąca przygotuję zestawienie i zaprezentuję, kto jest na jakim etapie czytania i ile liter z hasła zrealizował.

8. O liczbie książek czytanych w danym miesiącu decyduje uczestnik.

9. Książki można dopasować do innych wyzwań ;-)

10. Do zabawy można się przyłączyć w dowolnym momencie.

15 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w realizacji nowego wyzwania :) ja do tej pory nie brałam jeszcze nigdy udziału w żadnym... ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję :)
      to ja polecam udział w jakimś, na próbę - dla mnie to spora adrenalina, przygoda i nowe książki :)

      Usuń
  2. Powodzenia!
    Rowniez czytam i zbieram pieniadze na prezent pod choinke dla siebie od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję :) Tobie też życzę powodzenia!

      Usuń
  3. Powodzenia! Wyzwanie dość ciekawe, ale póki co nie mam czasu. Ale sama postaram sobie odkładać chociaż po 50 gr za każdą przeczytaną książkę, niekoniecznie z wyzwań. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję!
      u mnie z czasem inaczej niż u Ciebie, tzn też nie bardzo jest, ale nie mam tak ważnych życiowych rzeczy teraz.
      Zresztą nawet jak nie zrealizuję to nie będzie końca świata, a myślę że jest nadzieja...to sporo czasu :)

      Usuń
  4. Ale skąd ta kwota? Samemu się ustala?

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję :)
      sama ustalasz jaką chcesz odłożyć kwotę, za każdą książkę przeczytaną w ramach tego wyzwania a potem kupujesz za to... kolejną książkę :)

      Usuń
  5. Powodzenia:) Ja raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos nie cuzje sie na silach na kolejne wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mojej liście jest ich tyle, że kolejne to już "mały pikuś" :D

      Usuń
  7. Super wyzwanie - BARDZO mi się podoba ale niestety nie prowadzę bloga więc nie mam gdzie umiescić banerka. Życzę miłej zabawy i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe wyzwanie. Chyba wezmę udział. ;]

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...