sobota, 18 maja 2013

Czy tylko ja widzę tu kwiatuszka? #4

Dzisiaj będzie inny niż zwykle kwiatuszek. Pierwszy powód "inności" to fakt, że nie ja go znalazłam w literaturze, tylko jedna z dzielnych podczytywaczek mojego bloga - Aneta K. Drugi powód - hmmm... nie jest to kwiatuszek w typie tych, które ja wyszukiwałam.
Strasznie jestem ciekawa czy znajdziecie.... przyznam, że ja miałam malutki problem...
I dlatego postanowiłam przesłać mały bonus tej osobie, która jako pierwsza odgadnie: prześlę mailem hasło czerwcowego wyzwania "Pod hasłem" już 29 maja, żeby zdążyła się w bibliotece zaopatrzyć w odpowiednie lektury :) bo potem długi weekend... Zmotywowani?




12 komentarzy:

  1. Hipopotam jest bez ,,rogu" na nosie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! pierwsza osoba, pierwsza odpowiedź i od razu prawidłowa :) gratuluję
      podaj mi maila, na którego mogę przesłać Ci hasło czerwcowe, mojego znajdziesz w zakładce Współpraca

      Usuń
  2. no cóż ... przecinków nigdy za wiele?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to książeczka z serii tych, które mają tzw. okienka i to właśnie tam ukryta jest pszczółka

      Usuń
  4. Ładny hipoporożec. :) Brawo Kruszynka?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że inni też się włączają w akcję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie, nosorożec śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, jak łatwo dzieci ogłupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkim spostrzegawczym gratuluję! a ten kto narysował nosorożca tam gdzie miał być hipopotam powinien iść na korepetycje z biologii :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow :D gratuluję spostrzegawczości :) Ja zauważyłam to od razu, ale w mojej rodzinie nikt nie zwrócił na to uwagi :) Mąż, który po uzyskaniu od mnie odpowiedzi chciał uchodzić za "kozaka" stwierdził, że nosorożca zauważył od razu, ale był przekonany, że hipopotam schował się w samochodzie :P

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...