środa, 22 maja 2013

Dziś są moje urodziny.... śpiewa sobie blog Ejotkowe postrzeganie świata

Dokładnie rok temu, 22 maja 2012 roku o godzinie 14:05 opublikowałam pierwszego posta na tym blogu. Strasznie szybko minął ten rok... W tym czasie przeczytałam sporą ilość książek, która to ilość mnie satysfakcjonuje, wzięłam udział w wielu ciekawych wyzwaniach czytelniczych, poznałam literacko mnóstwo nowych, świetnych pisarzy. Przez ten rok moja biblioteczka wzbogaciła się dość znacznie :) Udało mi się też nawiązać dwie współprace recenzenckie, z których jestem zadowolona... a i są szanse na kolejną :) Bardzo dziękuję za okazane mi zaufanie!

Mój blog nie dotrwałby do dzisiejszego dnia gdyby nie Wy! :) To dzięki temu, że nadal chcecie czytać moje posty, komentować je, brać udział w moim autorskim wyzwaniu "Pod hasłem" a licznik wyświetleń ma coraz szybsze obroty :D obserwatorów przybywa... Dziękuję, że jesteście :)

Z tej okazji ogłaszam losowanie! Zgodnie z tym co pisałam ostatnio, do rozdania mam dwie książki, które otrzymałam od Wydawnictwa.... o tym za chwilę :)

OTO ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jestem ja, Ejotek oraz Wydawnictwo Borgis, które przekazało mi dwie książki na potrzeby losowania (dziękuję :) )
  2. Losowanie rozpoczyna się 22.05.2013 r. a kończy 14.06.2013 r. o godz. 23:59
  3. Wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni.
  4. Losowania dokona moja 2,5-letnia córeczka.
  5. Jeśli któryś zwycięzca w ciągu 3 dni nie poda adresu do wysyłki nagrody, przeprowadzę losowanie ponownie.
  6. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski.
  7. Co zrobić by wylosować książkę? 
  • wpisz w komentarzu "zgłaszam się"
  • podaj adres e-mail
  • jeśli zechcesz obserwować bloga - będzie mi miło, ale nie jest to wymagane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (znajduje się na górze tego posta) i napisz gdzie będzie się znajdował, będzie mi to łatwiej zweryfikować (tylko osoby posiadające bloga mogą wziąć udział)
  • podaj w komentarzu tytuł książki, którą chcesz otrzymać 
  • i już :)

A jakie książki można zdobyć? Jak widać na banerze, są to dwie ostatnie powieści Piotra Kołodziejczaka: "W kajdankach namiętności", o której pisałam TUTAJ oraz "Kobieta niespodzianka". Tej drugiej jeszcze nie zdążyłam przeczytać, ale TUTAJ znajdziecie krótki opis.


Zachęcam zatem do wzięcia udziału, ponieważ aż dwie osoby zostaną nagrodzone! Powodzenia!

31 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy! Oby było ich jak najwięcej, a blogowanie zawsze przynosiło ci radość i zadowolenie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje rocznicy, książki mam więc dam szanse innym

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Najważniejsze, że czujesz się usatysfakcjonowana wynikami, bo w końcu one od Ciebie zależą. Liczę, że będziesz miała okazję przeczytać jeszcze wiele bardzo interesujących pozycji :)

    Zgłaszam się!
    a_4marca@o2.pl
    Obserwuję jako Antyśka
    Bannerek wkleję po prawej stronie (slowaczytane.wordpress.com)
    Wybieram: W kajdankach namiętności

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga :-) Życzę dalszej przyjemności z blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Ja za miesiąc obchodzę u siebie rocznicę!

    Zgłaszam się!
    kuba.fryziak@spoko.pl
    Baner na http://ksiazki-legera.blogspot.com/ [kolumna]
    "Kobieta niespodzianka"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje rocznicy!
    Wielu lat radosci z blogowania zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) Ja dopiero 10 miesięcy, ale już czuję, jaka do radość dotrwać do roku i dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacja. Przez ten rok dużo zrobiłaś by blog był coraz bardziej interesujący.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje roczku i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy :) życzę Ci kolejnych lat obfitych w interesujące książki, mądre wypowiedzi i ciekawe znajomości :)

    Zgłosić się nie mogę, bo niestety bloga nie posiadam, ale trzymam kciuki za innych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam sie
    obserwuje
    cukiereczek13xd@onet.pl - to moj mail :)
    bannerek juz za klika minut znajdzie sie w zakladce konkursy
    Wybieram książke: W kajdankach namiętności

    OdpowiedzUsuń

  14. Serdecznie gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych miesięcy, lat tak owocnych, jak ten miniony roczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione nieco, ale bardzo szczere życzenia urodzinowe (dla bloga i Ciebie) ode mnie. :) Masy weny twórczej do pisania, niesłabnącej ochoty do czytania i wspaniałych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję serdecznie moja blogowa siostrzyczko! ;) Życzę Ci z całego serducha jeszcze mnóstwa takich rocznic, wytrwałości, wielu satysfakcjonujących współprac i półek zapełnionych cudownymi książkami! :) Powodzenia!

    A jeśli chodzi o konkurs, to wybieram "Kobietę niespodziankę".
    mój e-mail: jenah83@wp.pl
    Banerek zaraz wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję Wam kochani za wszystkie gratulacje, życzenia i ciepłe słowa :) cieszę się, że jesteście ze mną

    zapraszam serdecznie do zgłaszania się po książki :) jest ich aż dwie, więc aż dwie osoby będą mieć uśmiech na twarzy w połowie czerwca

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    mail: wiki.t@interia.pl
    Wybieram "W kajdanach namiętności"

    Bloga obserwuję od jakiegoś czasu. Banerek tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/p/konkursy_6.html

    Gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Wszystkiego NAJ!!! :)
    Szkoda, że nie mogę się zgłosić, bo nagrody interesujące ;), życzę Wszystkim Powodzenia w losowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat! Sto lat! Gratuluję rocznicy i oby tak dalej!
    Zgłaszam się
    mail: zkudlinska@gmail.com
    bloga obserwuję: Zuzia
    wybieram: "W kajdankach namiętności"
    baner: alezaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za kolejne życzenia i gratulacje :)

    zapraszam wszystkich chętnych do zgłaszania się! to pierwszy konkurs u mnie, w którym nie musicie tworzyć żadnych tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieustającej satysfakcji z blogowania i zadowolenia ze współpracy!
    Zgłaszam się! ;)
    Banerek wklejony, email mój masz.
    W kajdankach namiętności!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    kasiulek17@gmail.com
    Banerek na stronie http://zksiazkawdloni.blogspot.com na prawej szpalcie
    Bloga obserwuję od jakiegoś czasu :)

    Wybieram: "W kajdankach namiętności"

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    e-mail: rozalia1205@gmail.com
    Baner: http://oazarozalii.blogspot.com/
    "Kobieta niespodzianka"

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy :)

    Również z przyjemnością sie zgłaszam :)
    Banerek zamieszczam tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com
    email: martakoscik@onet.eu
    A książka: "W kajdankach namiętności"

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic!
    Bardzo chętnie biorę udział, zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: aparatka.
    xfinepix@gmail.com
    Baner jest w pasku bocznym: http://pixfine.blogspot.com/
    Wybieram "W kajdankach namiętności"

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje gratulację! :)

    Zgłaszam się!
    agnieszka.piasecznaa@gmail.com
    Obserwuję jako Cassie
    Baner wkleję po prawej stronie (http://cassie-i-ksiazki.blogspot.com/)
    Wybieram: W kajdankach namiętności

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się i gratuluję!
    kasandradark@gmail.com

    http://kasandradark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie po terminie, nie mogę go zaliczyć niestety

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...