niedziela, 5 listopada 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - październik 2023

 

Październik wyszedł czytelniczo bardzo dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę 5 dni (targi) kiedy to nie tknęłam książki. Nie było czasu, były inne atrakcje :) 

 
  


 
 
 
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  15
Liczba stron: 5 092
E-booki / Audiobooki: 15
 
Co w przeliczeniu na dni daje 164 strony dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 142
Liczba stron przeczytanych w 2023: 54 885
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 127



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (nazwiska na N) - 13
Pod hasłem - 2
52 książki - 15
 
 
Przeczytałam w październiku:
 
"Pierwsza przygoda Pana Samochodzika" Zbigniew Nienacki
"Pan Samochodzik i skarb Atanaryka" Zbigniew Nienacki
"Pan Samochodzik i święty relikwiarz" Zbigniew Nienacki
"Magiczna jesień w Olszowym Jarze" Joanna Tekieli
"Na cztery wiatry" Wanda Miłaszewska
"Człowiek nietoperz" Jo Nesbo
"Karaluchy" Jo Nesbo
"Łowcy głów" Jo Nesbo
"Dziewczyna z warkoczami" Anna Niemczynow
"Maleńka" Anna Niemczynow
"Ciche cuda" Anna Niemczynow
"Uśpione namiętności" Anna Niemczynow
"Bluszcz" Anna Niemczynow
"Życie cię kocha, Lili" Anna Niemczynow
"Powiedz życiu tak, Lili" Anna Niemczynow

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...