wtorek, 7 listopada 2023

Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2023 - piątek

 
 
 
Piątek - dzień drugi
 
Targowy piątek rozpoczęłyśmy z Moniką od wizyty na stoisku Tantisa, gdzie książki pakowały przemiłe Panie! 
Kto z daleka mógł sobie wysłać dowolną liczbę paczek do paczkomatu tuż koło domu :)




Później delikatnie trzymałyśmy się godzin, bowiem tego dnia odbywały się już spotkania z autorami.
Katarzyna Berenika Miszczuk - Wydawnictwo Mięta


Przyciągająca wzrok zielona dama na stoisku Insignis


Teraz Wydawnictwo Lucky i Jacek Getner (ten od detektywa Jacka Przypadka)


Poznałam na żywo Anię - brunetka_czyta z Wydawnictwa Flow

 

A tutaj w pełnej krasie Enola - tak pięknie się prezentowała, że nie mogłam nie zrobić zdjęcia - zwłaszcza dla fanów serii, na przykład martuchy180 :)


A w jednym z przejść o zdjęcie poprosiłam młodą debiutantkę - charmingbooks, czyli Zuzannę Wólczyńską

I raz jeszcze Lucky - Anna Brengos, Joanna Tekieli, Weronika Umińska, Monika B. Janowska


 

W kolejce nie stałam, bo autograf już mam, ale choć zdjęcie zrobiłam - Marcel Moss

A teraz stoisko Wydawnictwa Księży Młyn i krakowscy pisarze kryminałów - Paweł Fleszar i Janusz Mika



Na koniec jeszcze książki - część kupiłam, część dostałam - znacie te tytuły? :)



1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...