wtorek, 7 marca 2023

Jakie tytuły przybyły do mnie pod koniec 2022 roku? - podwójne stosikowo

Po nadrobieniu miesięcznych podsumowań, myślę że przyszła pora na pokazanie Wam, jakie książki
przybyły do mnie od listopada...


Dziś stosikowo listopada i grudnia, czyli miesięcy kiedy przybyło mi dość mało papierowych egzemplarzy. Zresztą już jakiś czas temu Wam wspominałam, od kiedy mam Legimi totalnie ograniczam napływające książki, bo zwyczajnie nie mam na nie miejsca :( Choć bardzo chciałabym...



LISTOPAD:



Od góry:
  • "Finalistka" - do recenzji od TaniaKsiazka.pl - recenzja
  • "It's snowtime" - jw. - recenzja
  • "Wyzwanie" - jw. - recenzja
  • "Zagubiony Anioł" - do recenzji od Wyd. Znak
  • "Detektyw i złodziejka" - papierowe wydanie od Autorki - recenzja
  • "Telefon od Mikołaja" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Uśpione namiętności" - ro recenzji od Wyd. Luna




 
 
 
 
 
 
 
 
GRUDZIEŃ (w formie antystosikowej, bo takie zdjęcia miałam gotowe a trzech książek w formie fizycznej nie zlokalizowałam):
 
Od Autorki - książka przeczytana w lutym, recenzja niebawem
 



"Cykadełka" od Autorki
"A potem już tylko nic" od Autora


Cały ten zestaw to wynik zrealizowania bonów Empiku - pierwszy od @monweg - drugie miejsce w wyzwaniu Abecadło z pieca spadło za rok 2021
Drugi to wygrana w konkursie urodzinowym na IG u @niehalo 
Jak widać wybrałam sobie za to trzy książki z malutką dopłatą :)
"107 sekund" już nawet za mną :)















Które tytuły z powyższych dwumiesięcznych zestawień są Wam znane? Czytaliście? Słuchaliście? Polecacie lub nie?

4 komentarze:

  1. Anioł mi Ciebie dał i Finalistkę już czytałam. Obie książki nardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak u mnie :) Zaskoczyła mnie książka Resterny, zwłaszcza zakończenie :D

      Usuń
  2. Zacne zdobycze. Ciekawi mnie "107 sekund".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same perełki. A 107 sekund to naprawdę zaskakująca lektura, wyśmienicie mi się poznawało tę historię :) Choć dość tragiczną przecież...

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...