środa, 8 marca 2023

9 nowych książek przybyło w styczniu i lutym - stosikowo

Dziś znów dwa stosiki, gdyż styczeń i luty w sumie to tylko 9 nowych, papierowych książek (a ja będę na bieżąco z postami tego typu :))
 
Jak dobrze, że w tym poście nie pokazuję półki z Legimi :P Chociaż to byłoby trudne, bo dość dynamicznie się zmienia a realizacja odbywa się zgodnie z nastrojem, więc trudno byłoby to logicznie pokazać.

Dajcie znać czy znacie poniższe tytuły. Może czytaliście albo macie w planach... 
Jak wrażenia?
 
Jak zobaczycie poniżej - książki stycznia wszystkie są przeczytane i opisane. Pora na odrobienie zaległości lutego, marca i roku 2022...


STYCZEŃ:
 


  • "Cudowna wiosna w Olszowym Jarze" - do recenzji od Wyd. Filia - recenzja
  • "Oszukać miliardera" - do recenzji od TaniaKsiazka.pl - recenzja
  • "La Santa" - jw. - recenzja



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
LUTY:

Od góry:
  • "Zabójczy książę" - do recenzji od Melisa Bel
  • "W sieci" - do recenzji od Purple Book
  • "Deficyt niebieskich migdałów" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Kolor róż" - do recenzji od Wyd. Zwierciadło
  • "Wicierz" - do recenzji od Wyd. Prozami
  • "Oszustka" - do recenzji od Wyd. Znak

5 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobyczy! Serię o Olszanowym Jarze dodałam sobie na Legimi do wysłuchania - mam kod z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale jako pierwszą bym zagarnęła książkę Joanny Tekieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stosiki! Będzie czytane. :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...