poniedziałek, 5 września 2022

Nabytki sierpnia - stosikowo

 

10 papierowych i 3 e-booki - to bilans tytułów jakie do mnie przybyły w sierpniu. Wersje elektroniczne zmienią się we wrześniu w papier.

Jednym słowem - CUDA! :)


Czytaliście?  Ochy czy rozczarowania? Macie coś w planach?


A oto stos:
 

Od góry (czyli w kolejności jak przybywały, z uwzględnieniem trzech e-booków, które już mam przeczytane):
  • "Zaborcza bestia" Melisa Bel - e-book - przedpremierowa recenzja
  • "Prawnik z lincolna" - przeczytana, recenzja pojawi się na stronie dobre-chwile.pl
  • "Na otwartym sercu" - do recenzji od Taniej Książki - przeczytana, recenzja najpóźniej w środę
  • "Tylko przetrwaj noc"- do recenzji od Taniej Książki - recenzja
  • "Echo" Natasza Socha - Wyd. Purple Book - przedpremierowa recenzja
  • "Rozgrywka" Magda Stachula - jw. - przedpremierowa recenzja
  • "Dom na przełęczy" - do recenzji od Wyd. Filia - przedpremierowa recenzja
  • "Slammed" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Rozdzieliła nas wojna" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Wybór matki" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Spirytystka" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Czego nie widać" - do recenzji od Wyd. Luna

4 komentarze:

  1. Większość zaprezentowanych tytułów mam już na czytniku. Ja również złożyłam wczoraj swoje zamówienie na książki w księgarni Tania książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli znów czytamy w podobnych klimatach :)
      Tylko TK u mnie nie zakupione a otrzymane do recenzji. Od bodajże 2-3 miesięcy nie kupiłam żadnej książki :D

      Usuń
  2. Piękny stosik! Czekam na bestię.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przybyło 8 książek. Mam w planie "Dom na przełęczy" , "Wybór matki" i "Echo" :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...