piątek, 20 sierpnia 2021

Wyniki konkursów z powieściami Wydawnictwa Dragon

Kochani,
 
pewnie się dziwicie, że dziś już trzeci post, ale wyfruwam i nie wiem jak będzie z internetem. Poza tym w telefonie pewnie rzeczy ciężko jest ogarniać czy tworzyć.
Posty dla Was są przygotowane, więc nudy nie będzie :)
 
Mam dziś dla Was wyniki dwóch konkursów, które organizowałam ostatnio z Wydawnictwem Dragon. Były to moje patronaty - "Cienie na wrzosowisku" oraz "Serce Julii".
 
I wyjątkowo dane poproszę na maila (ejotek1980małpagmail.com), będzie mi łatwiej wysłać wydawcy. Nie wiem jak będzie wysyłane, dlatego proszę o dane adresowe plus telefon i nr paczkomatu, napiszcie proszę jak wolicie albo że opcja paczkomat jest u Was niedostępna.
 
Bardzo dziękuję za zgłoszenia - było ich naprawdę sporo w trzech mediach :) <3 Żałuję tylko, że nie mam więcej nagród, bo więcej zgłoszeń zasługiwało na obdarowanie :)
 


Wygrywają:
martucha180 - blog
Magdalena Faltyn - FB  
 
gratuluję! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wygrywają:
Justyna Bałchan - FB
bookieciarnia - IG
 
gratuluję! :)
 
 
 
 
 

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...