wtorek, 24 sierpnia 2021

Moja biblioteczka - aktualizacja

Kiedy ostatni raz pokazywałam Wam moją biblioteczkę "z gumy" nie były to zdjęcia zbyt aktualne. Teraz mam fotki z tego miesiąca :)
 
Krakowskie regały już po remoncie i przestawianiu zostały nieco rozdzielone. Na górze regałów malutki bałagan, bo nie mam podpórek :(
 
 
Kraków - salon


Kraków - mój pokój


I jeszcze druga biblioteczka, ta na wsi. Z tym że dwa pudła jeszcze nie rozpakowane... :D




Cóż mogę powiedzieć... Troszkę tych książek jest i lada moment braknie mi wszędzie miejsca :(

17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy liczysz.
    Imponujące regały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczę, mam zaznaczone na LC co posiadam, ale nie jestem na bieżąco. Od stycznia chyba nic nie wpisałam

      Usuń
  2. Uwielbiam patrzeć na regały z książkami. Ja ostatnio część swoich książek niestety musiałam oddać znajomym i do biblioteki, ponieważ już nie miałam gdzie ich pomieścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :)
      Obawiam się, że w którymś momencie i u mnie braknie powierzchni

      Usuń
  3. 😍😍😍 Jaki imponujący zbiór. Regały i półki na książki zdecydowanie powinny być z gumy. Moje też już nie bardzo chcą się rozciągać 😢 więc wciąż coś przekładam i wymyślam różne sposoby na pomieszczenie kolejnych tomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      Zgadzam się, książki powinny je skutecznie rozciągać :)

      Usuń
  4. Jak wszystko pięknie uporządkowane. Wiesz ile dokładnie książek na nich masz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Na LC mam do końca 2020 roku zrobione, ale obawiam się że i tak nie wszystkie wpisane :D

      Usuń
  5. Imponujące :) Na moich regałach też kończy się miejsce, niedługo będę musiała ustawiać drugi rząd, a bardzo chciałam tego uniknąć. Czy wiesz, ile masz egzemplarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Drugi rząd w KRK to jest od dawna :D
      LC wie, ale tylko do grudnia 2020 ma dane, tego roku jeszcze nie wprowadziłam

      Usuń
  6. Regały robią wrażenie. Robiłaś na zamówienie czy kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, takie zapełnione półki robią wrażenie. Jak to dobrze, że jest wieś i pudła ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna 🥰 u mnie książki rozsiane po całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny widok. Ja też ostatnio robię małe przetasowania w zbirach własnych i Rodziców. Trochę książek i płyt winylowych trafiło w cudze ręce, kolejne czekają. Żal, ale tak jak piszecie trzeba oddać te, do których już nie zaglądamy i zrobić miejsce nowym...
    Pozdrawiam wrześniowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Ależ się pięknie prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...