środa, 30 września 2020

Dziś premiera debiutu Magdaleny Winnickiej "Kostandin. Grzechy mafii"

 
Dziś premiera debiutanckiej książki Magdaleny Winnickiej "Kostandin. Grzechy mafii" [Wydawnictwo Akurat]

Skusił mnie lead informacji prasowej, którą otrzymałam - oto on:

Zabójczo przystojny, obłędnie namiętny i... śmiertelnie niebezpieczny. „Kostandin. Grzechy mafii” Magdaleny Winnickiej to brawurowa historia romansu, który zrodził się między uroczą Polką a groźnym Albańczykiem. Kobieta lawiruje między tym, co znane i bezpieczne, a tym, co przynosi pożądanie. Winnicka serwuje czytelnikom emocjonalny rollercoaster – w końcu w miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone!


 
 
Czy i Wy to poczuliście??
Ja już czekam na swój egzemplarz :)


A oto oficjalny opis książki:

23-letnia Alicja ma za sobą trudne doświadczenia. Ostatni jej związek zakończył się nie tylko zdradą ze strony partnera, ale też pobiciem na tyle dotkliwym, że noc spędziła w szpitalu. Wyjazd na wakacje do Leicester w Anglii ma pomóc jej otworzyć nowy rozdział w życiu. Już na samym początku swojej przygody poznaje 30-letniego Kostandina Tironę. Zabójczo przystojny, bezwstydny samiec alfa bez trudu uwodzi bezbronną Alicję, ratując ją z opresji. Niewinna kobieta nie jest świadoma, że los postawił na jej drodze bezwzględnego zabójcę i szefa mafii. 

Alicja i Kostandin wyruszają w przepełnioną namiętnością podróż. Jednak p ojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego światka, w którym ludzkim życiem rządzą pieniądze, oznaczać może tylko kłopoty. Czyhające na nich niebezpieczeństwo jest większe, niż oboje przypuszczali. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra. Pełna nieczystych zagrywek i brudnych tajemnic. 

Na jaw wychodzą nieznane fakty z przeszłości Kostandina. Wuj, który go wychował, przed laty zabił jego rodziców. Nie dość, że pozbawił go dzieciństwa, to teraz usiłuje rozdzielić go z Alicją. Swój cel ostatecznie osiąga.

Dziewczyna traci grunt pod nogami i z trudem znosi rozstanie. Po powrocie do kraju stara się ułożyć sobie życie z nowym mężczyzną. Pewnego dnia, po sprawdzeniu swojego konta bankowego, kobieta odkrywa, że Kostandin wcale o niej nie zapomniał. Zanim zdecyduje się na ślub z Piotrem, musi jeszcze raz porozmawiać z byłym...


Kto ma ochotę na tak emocjonującą (mam nadzieję) lekturę?

2 komentarze:

  1. To nie są moje gusta czytelnicze, ale autorce gratulują debiutu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że romanse gangsterskie cieszą się ostatnio coraz większą popularnością, ale ja raczej nie stanowię targetu dla tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...