poniedziałek, 14 września 2020

Konkurs z Oficyną wydawniczą Silver - 3 osoby wygrywają! :)

Zapraszam Was na drugi konkurs! Dzięki uprzejmości Oficyny Wydawniczej Silver mam dla Was aż 4 książki :)

Wygrywają 3 osoby:

1. pakiet książek "Jeszcze chwilę" + "Warto poczekać" Liliany i Marii Fabisińskich
2. "Jeszcze chwilę"  Liliany i Marii Fabisińskich
3. "Tyle nowych dróg" Agnieszki Olejnik 

Linki poprowadzą Was do moich recenzji.


 

BANER:



ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowała Oficyna Wydawnicza Silver
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyła wydawca
  4. Nagrodąami w konkursie są powieści (w tym pakiet): "Jeszcze chwilę", "Warto poczekać" oraz "Tyle nowych dróg" a konkurs jest przeprowadzany jednocześnie na blogu, FB i Instagramie - zwycięzca będzie wybrany spośród zgłoszeń ze wszystkich mediów - proszę o zgłoszenie tylko raz - zgłoszenia w kilku miejscach powodują dyskwalifikację, nie zwiększają szans
  5. Konkurs rozpoczyna się 14.09.2020 r. a kończy 23.09.2020 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzca w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie poda adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale mile widziane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, Instagramie czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe:  Napisz jakie kwiaty olśniewają Cię nie tylko pięknem, ale i zapachem

Powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Moje ulubione kwiaty to konwalie. Mają piękny, olśniewający zapach. Bardzo wyrazisty, a zarazem delikatny. Są piękne, ale jednocześnie niezwykle trujące, więc trzeba się z nimi obchodzić bardzo delikatnie. :)
    kontakt@natalia-recenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Dla mnie najbardziej rozpoznawalny, niesamowity zapach roztacza Jaśminowiec. Ten krzew jak kwitnie wyczuwam z odległości kilku metrów i od razu szukam ściany białych kwiatków. Wyglądają ciekawie nawet jak gubią płatki, które tworzą biały dywan pod krzewem.
    chaga5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatów olśniewających pięknem i jednocześnie upajających mnie zapachem mam kilka: piwonie, bez, konwalie, jaśmin, jednak najbardziej mnie zachwycają hiacynty! Zwłaszcza fioletowe! Nie mogę im się oprzeć i co roku kupuję je sobie. Doniczkę stawiam na parapecie w pokoju i wkrótce czuję obłędny zapach hiacyntów. Przez kilka dni upajam się ich intensywnym, słodkawym zapachem i obserwuję, jak na moich oczach stopniowo rozwija się efektowny kwiatostan. Tylko mi żal, że tak krótko mogę się cieszyć pięknem i zapachem hiacyntów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kwiat to frezja,
    koloru feeria i zapachu poezja.
    Olśniewa i zachwyca od lat,
    ten ozdobny, miły kwiat.
    Bukiet cały mi się marzy,
    który z książką idzie w parze.
    Niestety,mąż się do próśb nie stosuje,
    same róże mi kupuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko grzeje Anies,popieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko frezje ,popieram Anies.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...