środa, 6 lipca 2016

EDIT - Wakacyjna akcja czytelnicza z nagrodami

Hasło w moim wyzwaniu Pod hasłem jest raz na miesiąc, Indywidualne jakoś zamarło a moja głowa pęka od pomysłów, dlatego by nie zalała świata wybuchem postanowiłam nieco jej ulżyć i wykorzystać kolejny pomysł... Już kiedyś było coś podobnego, ale na bardzo małą skalę, bowiem tylko przy okazji wyzwania.

A o co chodzi? Chodzi oczywiście o czytanie.
Może najpierw pokażę Wam baner:



Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest:
  • umieszczenie baneru na blogu lub FB (poproszę wtedy o link)
  • przeczytaniu lektur odpowiadających akcji (o czym będzie mowa za chwilę)
  • zamieszczeniu linku do recenzji na blogu lub portalu typu lubimy czytać/granice/webook/inne...
  • adres wysyłkowy na terenie Polski 
  • zgłoszenia i linki umieszczamy pod tym postem

Co można zyskać?
Świetną zabawę w wyszukiwanie tytułów oraz nagrodę książkową, bowiem przewiduję takową dla tego, kto przeczyta najwięcej zdublowanych tytułów. Na pewno będzie miał kilka propozycji do wyboru (tym razem książki będą z mojej biblioteczki, ale w stanie bardzo dobrym, wręcz idealnym).


Do wyboru są dwie drogi czytania:
  1. wybieramy tytuł, który się powtarza u różnych autorów (np. "Powrót do domu") i czytamy jak największą liczbę książek o tym właśnie tytule
  2. czytamy zdublowane tytuły parami, czyli przykładowy "Powrót do domu" dwóch różnych autorów, później np. "Podarunek" dwóch różnych autorów i tak dalej...


Jak widać na banerze akcja trwa do końca sierpnia.

Bawcie się dobrze :) Powodzenia!



EDIT 07.07.2016
Zgodnie z Waszymi prośbami jest nowy baner i akcja na rok :) Zapraszam do zakładki Dublowanie


16 komentarzy:

  1. Fajna akcja, ale chyba nie dla mnie. Za mało czasu na książki w te wakacje :(

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ale ja odpuszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł tylko czasu mało. Takie wyzwanie z powodzeniem mogłoby być ogłoszone na rok i wtedy rywalizacja byłaby ciekawsza, bo na pewno zgłosiłoby się dużo chętnych, a przy okazji "widownia" mogłaby sobie uświadomić ile różnych tytułów się powtarza i może dzięki temu ktoś nowy przyłączyłby się w późniejszym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobra sugestia!
      Jeśli zatem przeczytacie ten komentarz to proszę o wypowiedź, czy w akcji przedłużonej na rok wzięlibyście udział?

      Usuń
    2. Gdyby akcja trwała cały rok to łatwiej szukać odpowiednich książek i je rozplanować.
      Ja, choć wiem, że nie byłabym najlepsza to samej zabawy bym się podjęła, no i chciałabym mieć możliwość zaglądania w "pary" innych osób.

      Usuń
    3. Myślę, że rozłożenie tego wyzwania na rok to zdecydowanie lepszy pomysł! :)

      Usuń
    4. Moim zdaniem akcja rozłożona na rok jest bardziej racjonalna. Wakacje raczej służą spędzaniu czasu na świeżym powietrzu, z rodziną, na pracach w ogrodzie itp.
      Dłuższy czas służy też znalezieniu większej liczby tytułów i urozmaica akcję.

      Usuń
  4. Niestety, ale nie mam czasu na czytanie takiej ilości książek, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mi na razie nie przychodzą do głowy żadne zdublowane tytuły...

    OdpowiedzUsuń
  6. Może akurat trafią mi się książki z tymi samymi tytułami.
    Jednak baner umieszczę u siebie z zakładce Wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowię się, bo akcja mi się podoba. Ależ masz kreatywne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, może być ciężko, bo póki co nic nie przychodzi mi do głowy ;) Ale gdyby rzeczywiście akcja trwała dłużej, wzięłabym w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny (jak wszystkie Twoje ;-)), ale moje plany wakacyjne muszę ograniczyć do książek czekających na półkach, a tam nic się nie dubluje. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już kilka zdublowanych tytułów, więc mogłabym mieć problem )-; Ale pomysł świetny, choć faktycznie trudny do realizacji w 2 miesiące. Poza tym ja nie publikuję recenzji, więc i tak nie wezmę udziału )-:

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że na rok! :) Nie będę stawać na głowie, by znaleźć pasujące książki, ale myślę, że coś się trafi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że na rok! :) Nie będę stawać na głowie, by znaleźć pasujące książki, ale myślę, że coś się trafi. :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...