czwartek, 15 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 #3 - MEGA podsumowanie Pod hasłem

Ufff.... sporo czasu mi zajęło tworzenie tego posta i podkładu do jego stworzenia, czyli tabelki. Chwilami dostawałam już oczopląsu, ale walczyłam dzielnie. Chciałam Wam bowiem pokazać jak wygląda podsumowanie całego roku wyzwania Pod hasłem. Mojego pierwszego autorskiego wyzwania.
Podobne tworzyłam rok temu, ale teraz bardziej się przyłożyłam do szczegółów i uważam, że wyszło lepiej. Sami ocenicie - no to lecimy [polecam teraz zrobić sobie herbatkę :)]:





Styczeń
uczestnicy - 36
liczba przeczytanych książek - 65
w tym polskie - 22
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - martucha180, Plichcia, Aine oraz Lina

Luty
uczestnicy - 33
liczba przeczytanych książek - 68
w tym polskie - 18
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Joana, kwiatusia i Lina

Marzec
uczestnicy - 37
liczba przeczytanych książek - 107
w tym polskie - 44
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Wiki

Kwiecień
uczestnicy - 27
liczba przeczytanych książek - 48
w tym polskie - 10
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - monweg oraz Agnieszka Dorsz

Maj
uczestnicy - 32
liczba przeczytanych książek - 80
w tym polskie - 27
lider miesiąca w liczbie przeczytanych -  Plichcia

Czerwiec
uczestnicy - 27
liczba przeczytanych książek - 43
w tym polskie - 12
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Plichcia

Lipiec
uczestnicy - 32
liczba przeczytanych książek - 160 !!!
w tym polskie - 54
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Klaudyna Maciąg

Sierpień
uczestnicy - 34
liczba przeczytanych książek - 187!!!!
w tym polskie - 58
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Agnieszka Dorsz

Wrzesień
uczestnicy - 26
liczba przeczytanych książek - 70
w tym polskie - 19
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Aine, Plichcia

Październik
uczestnicy - 20
liczba przeczytanych książek - 44
w tym polskie - 13
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Plichcia

Listopad
uczestnicy - 20
liczba przeczytanych książek - 86
w tym polskie - 47
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - pasjonatka książek

Grudzień
uczestnicy - 21
liczba przeczytanych książek - 57
w tym polskie - 24
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Plichcia


GRATULUJĘ!!!


Podobnie jak w roku 2013, tak i w 2014, miesiące wakacyjne widać gołym okiem! Znacząco widać wtedy wzrost czasu i czytelnictwa.

Wyniki są wprawdzie w tendencji zniżkowej tj. uczestników z każdym miesiącem coraz mniej, ale jest grupa stałych uczestników i to mnie cieszy. Wciąż zaczynają zabawę nowe osoby, dlatego Dziękuję Wam wszystkim za zabawę :) I za to, że w styczniu mam co robić tworząc to podsumowanie - moja tabelka w Excelu jest urocza :)


W sumie w 2014 roku przeczytaliśmy 1015 książek! To o 63 książki więcej niż w 2013 roku.
W tej liczbie 1015 - tylko 348 to literatura polska.
W 2014 roku w wyzwaniu wzięły udział 63 osoby! Co oznacza, że aż 63 ludziki choć raz w ciągu roku sięgnęły po książkę wg mojego hasła.

Natomiast jeśli jesteście ciekawi, kto wywiązał się z wyzwania w 100%, czyli wziął udział w każdym miesiącu tego roku - zapraszam (alfabetycznie):

Gratuluję ogromnie
Aine
ejotek
Gosia B.
Joana
Klaudyna Maciąg
Lina
Marjory
Melania
Plichcia
Sylwuch

W tym gronie znajduje się 5 osób, które ukończyły w 100% wyzwanie również w 2013 roku. Są to:

Aine
ejotek
Joana
Lina
Sylwuch

Czy za rok będę mogła skopiować nasze nicki i umieścić jako 100% w 2015? Zobaczymy. Powodzenia!


Nie mogę nie wspomnieć o jednej osobie, która zaczęła swój udział w styczniu i zabrakło zaledwie jednego miesiąca do pełnego roku. A że moje hasła bywają czsem trudne, do tego dochodzą codzienne problemy to chciałam tą osobę wyróżnić. Jest to: monweg, czyli Monika Piotrowska-Wegner.
Monia - gratulacje!


Wspomnę też o tych, którym do pełnego roku zabrakło 2 miesięcy. [A co, skoro już się męczyłam nad tym podsumowaniem to pokażę co mi wyszło :)]

Iwona S. - brak w listopadzie i grudniu
martucha180 - brak w kwietniu i grudniu
kwiatusia - brak w kwietniu i grudniu
Wiki - brak w październiku i grudniu

I Wam serdecznie dziękuję i gratuluję :)


Wyróżnię jeszcze dwie osoby, które udział w wyzwaniu zaczęły w marcu:
Pani_Wu - nie opuściła żadnego miesiąca do końca roku
vicky222 - brak tylko w maju

Wam też gratuluję i czekam na 12 miesiący tego roku :)


Mam nadzieję, że żadnej gafy nie popełniłam, ponieważ niektórzy uczestnicy czasem zmieniali nazwy / nicki / nazwiska. Jeśli zauważycie błąd proszę o informację. Zresztą z tego powodu mogłam kogoś pominąć jeśli nie odnotowałam takiej zmiany.

Tak właśnie zakończyliśmy drugi już rok wyzwania. Obecnie trwa trzecia edycja, do której zapraszam i zachęcam wszystkich niezdecydowanych.


Przypomnienie haseł z całego roku 2014:

Styczeń: BRAK

Luty: Skaczą, fruwają, pływają, biegają 

Marzec: Bez spacji

Kwiecień: 308-348 & 458-498

Maj: NIE 

Czerwiec: Trup

Lipiec: Kropka

Sierpień: 2 w 1

Wrzesień: Przeżyjmy to jeszcze raz




Które hasło najbardziej Wam się podobało? A które najmniej? Które sprawiło najwięcej trudności? Które było tak przyjemne, że z chęcią byście je powtórzyli? 
Chętnie poczytam Wasze opinie i inspiracje :)     

21 komentarzy:

  1. Niezłe wyniki:) Ależ się napracowałaś!
    Co do haseł, to najmniejszy problem miałam z "bez spacji" a największy z "przeżyjmy to jeszcze raz" oraz "stoliczku, nakryj się".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również za opinię o trudności haseł

      Usuń
  2. Ewelinko, myślę, że możesz być bardzo dumna ze swojego wyzwania i pomysłowości. Widać jak dużo z nas ma ochotę się z Tobą bawić! Gratuluję i dziękuję! :))
    Z ubiegłego roku chyba najbardziej mi się podobało hasło 2w1 :) Mogłaby być powtórka w tym roku!

    A - nie ma takiej opcji, by miało mnie nie być w podsumowaniu za rok! :)) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak piszesz... :P To jestem :) Cieszę się i dziękuję :)
      Wszystkie sugestie o powtórkach wezmę pod uwagę :)
      Super :D Trzymam za słowo i życzę powodzenia w kolejnym roku walki

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie, widać że poświęciłaś swój czas i dużo włożyłaś w nie pracy. Dziękuję :)

    Co do haseł najbardziej podobało mi się 2 w 1, chyba najłatwiejsze było z kropką :) a listopadowe zaliczę do trudniejszych, trzeba było wyszukać dwie zupełnie inne książki, i je przeczytać :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję :) 2 w 1 ma już drugi głos, że najfajniejsze ... A Twoje najtrudniejsze mnie martwi, względem jednego z moich nowych pomysłów... Zobaczymy...

      Usuń
  4. Napracowałaś się mocno nad podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak :) Ale dzięki temu wyszło fajniej niż rok temu.

      Usuń
  5. WSPANIAŁE podsumowanie :-) ale jeszcze wspanialsze WYZWANIE.
    Uwielbiam je tak bardzo że wszystkim o nim opowiada.
    Znajomi co miesiąc, każdego pierwszego dnia, na dzień dobry najpierw pytają mnie jakie mam hasło.
    Jeśli czasami jeszcze nie wiem to sami mnie poganiają że mam szybko sprawdzić :-)

    Życzę Wam wszystkim i sobie samej miłej zabawy :-) a Tobie Ewelinko jeszcze raz dziękuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Joana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że założyłaś konto i możesz już u mnie pisać :) Będzie mi łatwiej :)
      Dzięki za kolejne miłe słowa :) To motywujące jak ktoś docenia czyjąś pracę, ależ jestem łasa na pochwały.... :P
      Bardzo proszę i polecam się na najbliższy rok! :)

      Usuń
  6. Dziękuję za uznanie :)
    O ile dobrze pamiętam, to mnie pokonał grudzień i hasło "Stoliczku, nakryj się". Najbardziej podobało mi się hasło sierpniowe "2 w 1".
    Ogólnie uważam Wyzwanie za bardzo udane, dlatego i w tym roku będę się starała sprostać niełatwym czasami zadaniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Zasłużyłaś, ciężką pracą... znaczy czytaniem.
      Fakt, tylko w grudniu mam dziurę u Ciebie.
      3 głos za 2w1
      Powodzenia Monia! Może tym razem uda się 100%, choć wiem, że nie ułatwiam Wam tego...

      Usuń
  7. Ja akurat znalazłam sporo tytułów do grudniowego hasła, które bardzo mi się podobało (-: Niestety przygotowania świąteczne sprawiły, że przeczytałam mniej książek, niż planowałam.Poza tym u Ciebie w sezonie wakacyjnym najlepsze wyniki, a mi jakoś tak wychodzi, że w lipcu czytam najmniej )-: Może Twoje wyzwanie zmieni to w tym roku (-:
    Pozdrawiam (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam więcej niż przeczytałam, ale dopiero od stycznia mam na tyle więcej czasu, by coś poczytać więcej niż do tej pory.
      A i nigdy nie jest idealnie, by przeczytać wszystko co pasuje do moich czy innych wyzwań...
      Życzę Ci więc specjalnego powodzenia na lipiec - przełam passę

      Usuń
  8. Czy za rok będziesz mogła skopiować mój nick i umieścić jako 100% w 2015? KONIECZNIE! :) Nie mogę zaprzepaścić tego! :D
    Wszystkie hasła podobały mi się. Nie pamiętam, kiedy poszło mi najgorzej, a kiedy najlepiej, ale chyba "cyfryzacja" była najtrudniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę :D Powodzenia!
      Jak ktoś będzie miał wszystkie 3 lata na 100% to pomyślę chyba o nagrodzie i wylosuję szczęśliwca.

      Usuń
    2. To mam jeszcze większą motywację! :)

      Usuń
  9. Piękne, szczegółowe podsumowanie. :) Wymyśliłaś jedno z lepszych wyzwań! :)
    Dziękuję bardzo za to, że i o mnie wspomniałaś w podsumowaniu choć nie udało mi się ukończyć wyzwania w dwóch miesiącach. :)
    Najtrudniejsze dla mnie to te hasła, które mnie pokonały ;), czyli "308-348 & 458-498" i "Stoliczku..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ale ukończenie 10 miesięcy z moimi pomysłami to też sukces :)

      Usuń
  10. Rewelacyjnie i pracochłonne podsumowanie, gratuluję! Mam nadzieję, że za w tym roku uda mi się ponownie sprostać wszystkim Twoim pomysłom :)
    Najbardziej podobało mi się 2w1, bez spacji, kropka, NIE i chętnie zaliczyłabym powtórkę. Najmniej spodobało mi się - stoliczku, nakryj się, trup oraz przeżyjmy to jeszcze raz. Pozostałe hasełka były fajne i ciekawe, ale nie aż tak bardzo, jak te najulubieńsze ;)
    Sporo trudności sprawiło mi szczęście&nieszczęście, bo większość tytułów, które czytam ma dość obojętne znacznie i miałam kłopot z dopasowaniem lektur (zwłaszcza szczęścia), ale sam pomysł przeciwstawnych słów spodobał mi się bardzo i chętnie bym powtórzyła takie hasło, tylko w innej wersji.
    I skręcam się z ciekawości co kombinujesz na luty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tym czasie kiedy go tworzyłam mogłabym przeczytać ze 2 książki, ale czasami trzeba dać mózgowi oczyścić się poszczególnych historii bohaterów.
      Też mam taką nadzieję, że za rok będziesz widniała w podsumowaniu - że moje pomysły nie okażą się takie najtrudniejsze.
      Dzięki za ocenę haseł. A na luty.... już tylko 2 tygodnie :D

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...