środa, 23 października 2013

EDIT: Zamów lunch z 25% zniżką!

 


Jeśli w Twoim mieście działa Foodpanda, czyli zamawianie jedzenia on line i chcesz wypróbować tę formę zostaw w komentarzu swój e-mail.

Mam do rozdania 10 kodów z 25% zniżką!

EDIT: kody ważne do 1 listopada
 

Możesz skorzystać z kodu:

  1. jeśli nie masz jeszcze konta na foodpadna.pl
  2. masz konto ale jeszcze nie dokonałeś żadnego zamówienia
Płatność tylko przez internet.
*Minimalna wartość zamówienia 20 zł, maksymalna 150 zł. Zakup możliwy tylko przy płatności online


Akcja pochodzi z portalu Streetcom, gdzie jestem Ambasadorką. Niestety nie mam pewności do kiedy są ważne... Mój jest ważny do 25.10, ale jeśli zdążycie to zapraszam :)

W zamian potrzebuję tylko kilku słów opinii. 

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...