poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nie będę owijać w bawełnę - WYNIKI KONKURSU



Kilka osób zapewne czekało na tego posta z niecierpliwością. Jednak zalała mnie fala wyzwaniowa... tylu postów to nie miałam nigdy dotąd!
Do tego moje dziecię się rozchorowało....

A i wszystkie prace przeczytałam raz jeszcze, jedną po drugiej, by ocena była najbardziej sprawiedliwa.

Niestety z konkursu musiałam odrzucić jedną pracę. Okazało się bowiem, że była ona już publikowana w internecie w 2010 roku. Wprawdzie nie zastrzegałam, że ma to być fragment stworzony na potrzeby konkursu, ale... nie będę dociekać czy został skopiowany od kogoś innego czy też ktoś próbuje szczęścia ponownie. Zresztą, nie ja muszę się tu tłumaczyć.

Do rzeczy: Nagrodę wygrywa.....

Patka! 

Praca była dłuższa niż oczekiwałam, ale nie jej długość zwyciężyła. Po prostu było tam to Coś :) Jeśli zrobisz z tego książkę i wydasz to ja już zapisuję się na nią :)

Wszystkim dziękuję za udział i zapraszam na kolejny konkurs.

Zwyciężczyni gratuluję i poproszę o adres do wysyłki.

16 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję i nie ukrywam, że pracę chętnie bym przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już autorka musi dać zezwolenie na publikację :)

      Usuń
  2. Gratulacje, ja podobnie, jak Alison )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Patce. Popieram @alison 2, też chętnie bym przeczytała.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Zezwolenie oczywiście daję, tylko ostrzegam, że jest tego trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za zezwolenie dziękuję w imieniu wszystkich zainteresowanych :)
    mam "dziurę" publikacyjną na 11 stycznia - zatem zapraszam wtedy na pracę Patki

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje..

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...