niedziela, 31 grudnia 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - listopad 2023


Kończy się grudzień.
Kończy się rok a ja zobaczyłam, że post z listopadem nadal wisi, gotowy a nie opublikowany...
 
Lecimy zatem  :)

 
  


 
 
 
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  13
Liczba stron: 5 054
E-booki / Audiobooki: 10
 
Co w przeliczeniu na dni daje 168 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 170
Liczba stron przeczytanych w 2023: 59 939

W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 137



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (nazwiska na H) - 9
Pod hasłem - 3
52 książki - 13
 
 
Przeczytałam w listopadzie:
 
"Przełęcz Riverbend" Denise Hunter
"Dolina Mulberry" Denise Hunter
"Jabłoniowe Wzgórze" Denise Hunter
"Jeśli zostaniesz" Denise Hunter
"Echo Man" Sam Holland
"Tysiąc wspaniałych słońc" Khaled Hosseini 
"Kluczowy świadek" Jørn Lier Horst
"Sekrety zamkowych podziemi" Joanna Hacz
"Promyczek" Kim Holden 
"Martwy punkt" Mateusz Baczyński
"Bez wyboru" Agnieszka Płoszaj
"Opowieść błękitnego jeziora" Dorota Gąsiorowska
"Bezdzietne z wyboru" Joanna Dżbik-Kluge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...