sobota, 8 kwietnia 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - marzec 2023

 
8 kwietnia to chyba najwyższa pora, by policzyć, ile książek przeczytałam w marcu.
Niestety jeśli chodzi o recenzje to nie wiem kiedy ja będę na bieżąco :/
 
Jak Wam minął czytelniczo marzec? Czytaliście tytuły, które ja miałam przyjemność poznać?
 
 
 

 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek15
Liczba stron: 5 238
E-booki / Audiobooki: 12
 
Co w przeliczeniu na dni daje 169 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 46
Liczba stron przeczytanych w 2023: 14 879
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 41



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na Z) - 7
Pod hasłem - 13
52 książki - 15

 

Przeczytałam w tym miesiącu:

"Deficyt niebieskich migdałów" Agnieszka Zakrzewska - Każdy rozdział rozpoczyna się fragmentem wiersza poetki a samą powieść wzbogacają zdjęcia. Zakrzewska z dozą humoru i wybornym lekkim, kwiecistym, wręcz poetyckim językiem wprowadza czytelnika w świat dwudziestolecia międzywojennego, oddając klimat epoki, nastroje w kraju oraz relacje Kossaków, miłostki, zawirowania i pokazując pasje. Gwarantuję Wam, że przez tę historię się wręcz płynie!

"Najbliższa rodzina" Kia Abdullah - Fenomenalnie czyta się takie książki, które jak rollercoaster w wesołym miasteczku, nieustannie dostarczają wrażeń i dopóki nie opuścisz wagonika, czyli nie zamkniesz swojego egzemplarza, nie pozwalają się odprężyć, wyluzować a tym bardziej nudzić. Zresztą czytając o takiej tragedii rodzinnej to niemożliwe. Gorąco polecam!

"Furia" Marcel Moss - recenzja pojawi się na portalu księgarni Bonito - dobre-chwile.pl
 
 
Czekają na opisanie:

"Słoik z marzeniami" Anna Ziobro
"Inkarnator" Max Czornyj
"Zabójczy książę" Melisa Bel
"Niebezpieczne rady" Paulina Zalecka
"Odezwij się" Magdalena Zimniak
"Nasza prywatna gra" Magdalena Zimniak
"Dziewczyna mojego męża" Anna Szczypczyńska
"Zapach bzu" Krystyna Mirek
"Kolor róż" Krystyna Mirek
"Oszustka" Aleksandra Śmigielska
"Rok na końcu świata" Agnieszka Zakrzewska
"Życie jak czekolada" Agnieszka Zakrzewska

 

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...