czwartek, 6 kwietnia 2023

Magiczna dziesiątka przybyła, czyli stosikowo marca


Jak tam Wasze postanowienie, by nie kupować książek? 
I jak ma się do niego to, by zmniejszać stosy hańby?

Z pierwszym idzie mi całkiem nieźle :) Poniżej zobaczycie co prawda książki kupione, ale wspomogłam się bonem Empiku za wyzwanie u monweg :)
 
Kilka tytułów miesięcznie przybywa mi też na Legimi, ale tego nie liczę, wszak to nie zajmuje miejsca na półkach a z portfela ubywa tyle, co za jedną książkę :) 
 
Zmniejszanie stosów hańby - staram się zmniejszać (a najbardziej to być na bieżąco z książkami przybywającymi w tym roku, jednocześnie czytając zaległe z roku 2022. Te z lat ubiegłych... cóż, w miarę wolnego czasu), muszę podsumować dopiero jak to się ma, bo jak wiecie po ubiegłorocznych zawirowaniach sporo mam zaległości. Największe to te w pisaniu recenzji :/ Dziękuję wszystkim, którzy z cierpliwością na nie czekają :)


A oto co przybyło do mnie w marcu - same cuda!! :)


Od góry:
  • "Doktórka od familoków" - zakup własny (z bonem)
  • "Florystki" - jw.
  • "Kiedy ślub?" - jw.
  • "Pomornica" - do recenzji od Wyd. Muza
  • "Puste wygony" - niespodzianka od Prószyńskiego
  • "Otulina" - do recenzji od Wyd. Znak Crime
  • "Wiosna cudów" - do recenzji od Wyd. W.A.B.
  • "Perfumeria na rozstaju dróg" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Inkarnator" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Najbliższa rodzina" - do recenzji od TaniaKsiazka.pl  - recenzja
 
 
[reklama] barter dla wyżej wymienionych wydawnictw
 
 
Czytaliście te tytuły? Macie w planach? Ja mam ogromną nadzieję, że z większością tego stosu uporam się w kwietniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...