piątek, 4 lutego 2022

Styczniowa wieża - stosikowo

 

Ile książek przybyło do Was w styczniu?
 
Nowy dom znalazło u mnie aż... 19 tytułów!
Przeczytałam aż 6 świeżynek.
5 z nowych nabytków to zakup własny, więc mimo ogromnych chęci, bo bardzo chciałam je mieć i przeczytać, to muszą poczekać na luźniejsze chwile.




Oto moja styczniowa wieża:



Od góry:
  • "Śniadanie z Arsenem" - od Wyd. Słowne
  • "Kto jest bez grzechu" - jw.
  • "Sklep z tysiącem cudów" - od Wyd. Muza
  • "Projekt Riese" - od Wyd. Filia
  • "Estrogen" - od Wyd. Luna - recenzja
  • "Dopóki będziemy kochać" - od Wyd. Filia
  • "Stan nie!błogosławiony" - od Wyd. Pascal
  • "Małe zbrodnie" - od Wyd. W.A.B. - recenzja
  • "Szelest" - od Taniej książki - recenzja
  • "Drzewko szczęścia" - jw.
  • "Nie jest za późno" - od Chilli Books - recenzja
  • "Obca kobieta" - zakup własny
  • "Schronisko w Podgórowie" - jw.
  • "Boginie" - jw.
  • "Pacjentka" - jw.
  • "Wieczory na Miodowej 3" - jw.
  • "Tirona" - od Wyd. Akurat / Muza - recenzja
  • "Bad girl" - od Taniej książki - recenzja
  • "Cień w lustrze" - od Wyd. Lucky
 
Znacie te tytuły? Które Wam się podobały? Czekam na Wasze komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Sporo się nazbierało. Miłego czytania życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych książek, które sama również chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet mogłabym odgadnąć, które to :)

      Usuń
  3. O Rany ile wspaniałości :) życzę czasu na lektury

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacna wieża. Najgorzej, że czasu do czytania nie sprzedają... ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...