środa, 2 lutego 2022

Pamiętacie o kiju i marchewce? Przypominam o Zatytułuj się 5 :)


Jestem ciekawa jak odpowiedziałyście na pytanie z tytułu posta? :D

 
Zgłosiło się nas 10 i pozwolę sobie wymienić:
Aine
Badylarka
ejotek
Gosia
Iwona
Marysia
Monika W.
monweg
Natalia
Paulina S.


Nasze postępy znajdują się TUTAJ
Przypominam, że bawimy się do 30.06
Mam nadzieję, że macie jakieś linki w zapasie i doślecie, bo u niektórych pustki świecą :( Aż 5 osób nie przysłało mi żadnego linku. 
Najlepiej idzie Monice W., mnie oraz Paulinie - brakuje nam kolejno jednej, dwóch i trzech książek!

 
Życzę Wam powodzenia na te pięć miesięcy! :)

8 komentarzy:

  1. KIJ i MARCHEWKA
    K - imię autora rozpoczyna się na tę literę - Kate Morton - Milczący zamek
    K - nazwisko autora rozpoczyna się na tę literę - Klimarczyk Maciej - Śpiewaczka
    K - tytuł książki rozpoczyna się na tę literę - Księga tęsknot - Sue Monk Kidd
    I - imię autora rozpoczyna się na tę literę
    I - nazwisko autora rozpoczyna się na tę literę
    I - tytuł książki rozpoczyna się na tę literę - Incel - Wiktor Mrok


    J - imię autora rozpoczyna się na tę literę - Joanne K. Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic
    J - nazwisko autora rozpoczyna się na tę literę
    J - tytuł książki rozpoczyna się na tę literę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poproszę o poprawne zgłoszenie w zakładce wyzwania, wraz z linkami :)

      Usuń
  2. Pamiętam, pamiętam :)
    Książki z I nie dają spokoju ;)

    29 sierpnia 2021 podałam książkę z imieniem na K w komentarzach do "Zatytuluj się". Może Ci umknęło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie też, dwie mi wiszą na I :(

      Racja, umknęło gdzieś, dzięki za czujność, już dopisałam :)

      Usuń
  3. Witam,
    pamiętam. Jeszcze tylko jedna i będę miała komplet.
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli po prostu działasz tajniacko i podeślesz wszystko razem :)
      Jedna? Jestem bardzo ciekawa jak poradziłaś sobie z i :D

      Usuń
  4. Pamiętam i dużo przeczytane, tylko wiesz, że u mnie kryzys z linkami. Ale będę walczyć. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam :) muszę się zmobilizować to się uda z pozostałymi.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...