środa, 1 grudnia 2021

Podsumowanie listopada i hasło na grudzień 2021 - Pod hasłem

Dziś 1 grudnia!
Tradycyjnie składam życzenia wszystkim, którzy obchodzą dziś swoje święto :) Przede wszystkim mojemu dziecku, które ma dzisiaj swoje pierwsze -naście - Sto lat córeczko!
 
Hasło na grudzień kwitło w mojej głowie już od początku listopada, powoli się kształtowało i mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Bawcie się dobrze!
Tak jak pisałam w komentarzu wczoraj, kiedy zgłaszaliście książki - szkoda, że mogę zobaczyć Waszych min :D

 
Dalsze losy Pod hasłem - Wasze głosy sprawiły, że nie mogę odmówić Wam 10 edycji :) Bardzo dziękuję, że nadal chcecie czytać do moich pokręconych pomysłów :) :* Zatem za miesiąc startujemy z edycją jubileuszową!
Jakieś pomysły na modyfikacje?



Zapis zgłaszania książek! 
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)



Zapraszam na kilka słów podsumowania listopada, kiedy hasło brzmiało: liściem spadł


Wyzwanie ukończyło: 14  osób. Przeczytaliśmy w sumie  88  książek 



Statystycznie

  • pierwsze miejsce - Bociankowa77 - 15 ksiażęk! - Gratuluję :)
  • zaś drugie miejsce - Bożena T. - 12 lektur - brawo!
  • choć oczywiście gratuluję wszystkim, bo w tym miesiącu wyniki są świetne! Widać, że pasowały Wam kategorie :)
 
 
pasjonatka książek (13)
1.„Zaufaj mi jeszcze raz” Magdalena Krauze (gama – nutki „mi”, „fa”)
 
2. "Najlepsze przed nami" Zuza Kordel (debiut żeński)
3. "Gra o marzenia" Daniel Muniowski (debiut męski)
 
4. "Czerwono mi" Alek Rogoziński (komedia kryminalna)

5. "Czekałam na ciebie" Magdalena Krauze (tom 1)
6. "Dawne tajemnice" Krystyna Mirek (tom 2)
7. "Zielone pastwiska" Kasia Bulicz-Kasprzak (tom 3) 

8. "ZaKOchany Święty MiKOłaj" antologia opowiadań (ta sama sylaba)

9. "Miłość to wszystko, co jest" Tomasz Kieres (akcja w Warszawie)
10. "Tamta kobieta" Anna H. Niemczynow (Akcja w Krakowie)
 
 
kolorowa.ewelina (14)
1. "Pruskie baby" Małgorzata Starosta (debiut żeński)
2. "Tam gdzie jesteś" Tomasz Betcher (debiut męski)

3."ZAsypani ZAkochani" Agnieszka Lingas-Loniewska (dwie wspólne sylaby)
 
4."Florentyna od kwiatów" Agnieszka Kuchmister (roślina)
5."Białe róże z Petersburga" Joanna Jax (kolor i roślina)
6. "Biel. Notatki z Afryki" Marcin Kydryński (kolor)

7. "Wrzask" Izabela Janiszewska (tom1)
8. "Mimo twoich kłamstw" Agata Przybyłek (tom2)
9. "Europejski raj" Alexa Lawenda (tom3)
 
 
Paulina Sarnecka (1)
1. "I tak doczekaliśmy końca" Joshua Ferris - gama - do
 
 
Sylwia (3)
1. "Dzwony o zmierzchu. Wbrew wszystkiemu" Małgorzata Gargowska (gama - mi)
2. "Gorzej urodzona" Mirosława Kareta (akcja w Warszawie)
3. "Surogatki. Historie kobiet, które rodzą po cichu" Jakub Korus (wątek surogatki)

 
martucha180 (7)
1. „Królowa śniegu nie żyje” Iwona Banach (komedia kryminalna)

2. „Gdzie jest korona cara?” Artur Pacuła (tom 1)
3. „Ekscentryczka” Melisa Bel (tom 2)
4. „Zielone pastwiska” Kasia Bulicz-Kasprzak (tom 3)

5. „Dziadek do orzechów” E.T.A. Hoffmann (gama - do)
 

Monika W. (5)
1. "Życie jest zbyt krótkie" Abby Jimenez (t.3)
2. "Powrót na Zieloną 13" Agata Bizuk (t.2)
3. "Wszystkie szczyty świata" Vanessa O’Brien - Król: opowieść o królowej gór - kobiecie, która zdobyła koronę ziemi, oba bieguny, K2 i trafiła do Księgi Rekordów Guinessa
4. "Zanim wyznasz MI MIłość" Magdalena Kordel - Ta sama sylaba: "mi"
5. "Czas na miłość" Ilona Gołębiewska - Gama: "mi"

 
Aine (7)
1. „Anioły do wynajęcia” Malwina Ferenz (akcja we Wrocławiu)
2. „Cokolwiek wybierzesz” Jakub Szamałek (akcja w Warszawie)
3. „Zapomniana Gwiazda Afryki” Bartłomiej Ludwisiak (akcja w Krakowie)

4. „Na własną rękę” Olga Rudnicka (komedia kryminalna)
5. „Piasek Raszida” Brandon Sanderson (tom 1)
 
 
Maria Kasperczak
1. "BRAkujący oBRAzek" Anna Ziobro  (ta sama sylaba)
2. "Na przemytniczych szlakach podróż przez Azję i Europę" Dariusz Hieronim Stobiecki  (nutka LA)
3. "Akwitania" Eva Garcia Sáenz de Urturi  (król - XII wiek we Francji walka o sukcesję)
4. "Dywan z wkładką" Marta Kisiel  (komedia kryminalna)
5. "Punkt widzenia" Małgorzata Rogala  (akcja w Warszawie)
 
 
Bociankowa77  (22)
1. "Nomen omen" Marta Kisiel (akcja Wrocław)
2. "Ślepnąc od świateł" Jakub Żulczyk (akcja Warszawa)
3. "Przyjaciele" Marta Madera (akcja Kraków)

4. "Czarna Róża" Nora Roberts (roślina i kolor)
5. "Marcowe fiołki" Sarah Jio (roślina)
6. "Czarny piątek" Alex Kava (kolor)

7. "Szkoła latania" Sylwia Trojanowska (tom1)
8. "Spacer Aleją Róż.Łąki kwitnące purpurą" Edyta Świętek (tom 2)
9. "Cień zbrodni.Grzechy młodości" Edyta Świętek (tom 3)

10. "Sportowe love" Arizona Dakota (fabuła oparta na sporcie)
11. "Mroczna melodia" Pam Godzin (fabuła oparta na muzyce)

12. "Kochanice króla" Philippa Gregory (król)
13. "Jak cię nie zabić kochanie" Alek Rogoziński ( komedia kryminalna)
14. "Dom pełen miłości" Katarzyna Janus (gama - mi)
15. "Surogatki.Historie kobiet, które rodzą po cichu" Jakub Morus (surogatki)

 
Bożena T. (18)
1. "Zaczarowane" Natasza Socha (akcja we Wrocławiu)
2. "Aż po horyzont. Tom 1" Agnieszka Janiszewska (akcja w Warszawie)
3. "Wymruczane szczęście" Joanna Szarańska (akcja w Krakowie)

4. "Kółko się pani urwało" Jacek Galiński (tom 1)
5. "Aż po horyzont. Tom 2" Agnieszka Janiszewska (tom 2)
6. "Sięgając po szczęście. Trudna miłość." Kazimierz Kilian (tom 3)

7. "Biała róża, czarny las" Eoin Dempsey (kolor i roślina)
8. "Kaktus" Sarah Haywood (roślina)
9. "Czerwony rower" Antonina Kozłowska (kolor)

10. "Komórki się pani pomyliły" Jacek Galiński (komedia kryminalna)
11. "Dobrze, że jesteś" Gabriela Gargaś (gama - do)
12. "ZAsypani ZAkochani" Agnieszka Lingas-Łoniewska (dwie wspólne sylaby)  


Iwona (8)
1. „Sekret wyspy” Dorota Milli (Gama - re)
2. „KApuś w KApuście” Małgorzata J.Kursa (dwa wyrazy z tą samą sylabą – ka)

3. „Wyspa wspomnień” Dorota Milli (Tom 1)
4. „Miłość i inne klątwy” Małgorzata Starosta (Tom 2)
5. „Malwina i Eliza na tropie. Wredny Kurdupel” Małgorzata J.Kursa (Tom 3)

6. „Stara zbrodnia nie rdzewieje” Iwona Banach (Komedia kryminalna)

 
monweg (5)
1. "A gwiazdy niech płoną" Danielle Jawando (debiut żeński)
2. "Upiory XX wieku" Joe Hill (debiut męski)

3. "W drogę" Beth O'Leary (gama - do)
4. "Kryminalny Wrocław" Iza Michalewicz (akcja we Wrocławiu)
 

ejotek (9)
1. "Światło, które nigdy nie gaśnie" Magdalena Majcher - tom 1
2. "Wybierz mnie" M.F. Mosquito - tom 2
3. "Śmiały podryw" Scarlett Cole - tom 3

4. "Szepty z lasu" M.M. Perr - król (Lew - nazwisko głównego bohatera a jednocześnie to król zwierząt :))
5. "Siła miłości" Anna Sakowicz - gama - mi, si

6. "Światło gwiazd" Krystyna Mirek - akcja w Krakowie
7. "Mimo twoich kłamstw" Agata Przybyłek - akcja w Warszawie

 
Koło ratunkowe na ostatni kwartał miesiąca, czytane co miesiąc:
 
Agnesto
1. "Dziobak literatury. Reportaże latynoamerykańskie" antologia


 ........


Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w ubiegłym miesiącu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie.


Zapis zgłaszania książek:
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :) 



Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy.  Choć będę motywować, ale o tym w regulaminie :)


ZASADY WYZWANIA na 2021 (zwróćcie uwagę na podwyższoną poprzeczkę, czyli zwiększoną minimalną liczbę stron):

  • start wyzwania (1 edycja): 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia 9 edycji: 31 grudnia 2021r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy i liczą się książki przeczytane dokładnie w miesiącu trwania hasła
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner czy etykietę.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub mogą przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.
  • W dowolnym momencie roku, nieregularnie, oprócz hasła, pojawi się kwartalne koło ratunkowe. Jest to hasło, które będzie obowiązywało przez 3 miesiące - w tym czasie można skorzystać z niego 1 raz (czyli w jednym, z trzech miesięcy kwartału) - w sytuacji, gdy normalne hasło nie do końca Wam odpowiada (wtedy kiedy go wybierzesz, czytasz tylko wg koła ratunkowego, nie mieszamy z normalnym hasłem). Ryzyko jest oczywiście takie, że nie wiecie co pojawi się kolejnych miesiącach...
  • Do 2016r. wśród uczestników losowałam nagrodę książkową. Od 2017 są to DWA losowania! Pierwsze - wśród osób, które będą miały frekwencję 100% (w każdym miesiącu czytały wg Pod hasłem). Drugie - wśród trzech osób, które przeczytają najwięcej książek w 2021 roku - również rozlosuję książkę.
  • By drugie losowanie było bardziej sprawiedliwe zaliczam tylko i wyłącznie książki powyżej 230 stron
  • By uniknąć zgłoszeń, które czasem budzą wątpliwości - nie zaliczam: słowników, książek z przepisami, literatury typowo podróżniczej, albumów (ogólnie książek, gdzie królują fotografie), książeczek z zadaniami, łamigłówek, kolorowanek i pozycji typowo obrazkowych. Komiksy zaliczę, jeśli będą miały naprawdę sporo tekstu (foto zawartości należy wtedy wysłać na maila).



Hasło na grudzień:
Gwiazdki na Gwiazdkę

 
 
Kwartalne koło ratunkowe [październik-grudzień]
bezpieczeństwo gwarantowane



[przypominam, że w tym roku czytane książki muszą mieć minimum 230 stron]

 

Wyjaśnienie hasła:
 
Modne ostatnio bingo. Robiłam kiedyś takie w wyzwaniu z grzbietami. Dziś zagościło w Pod hasłem :)


Ostatni miesiąc 9 edycji Pod hasłem będzie pod znakiem rozpusty!

 
Oto Bingo nr 1:
 



Bingo nr 2:

 
 
 
I jeszcze dwie gwiazdki, dla tych, którzy z powodu braku czasu będą mogli przeczytać tylko jedną książkę do wyzwania (bo jednak do bingo trzeba minimum 3 lub 4):
 
 


 
 

 
To teraz konkrety:
* minimum do zaliczenia to 1 książka (w przypadku pojedynczych gwiazdek - wybieramy wtedy jedną i czytamy do niej jedną książkę)
* jeśli masz więcej czasu sięgasz po bingo - większe lub mniejsze, można też zaliczyć linię z jednego i drugiego
* by zaliczyć bingo 3x3 / 4x4 należy przeczytać odpowiednio trzy lub cztery książki - czyli dowolną linię - poziom, pion lub skos (oczywiście tylko maksymalny). Rzecz jasna można czytać dalej, ale nie powtarzamy książek na danym polu ani linii, czytamy licząc całe linie aż do zapełnienia bingo. Nie zaliczam przeczytanej np. jednej czy dwóch książek w danej linii, bo będzie niepełna.
* jeśli ktoś chciałby to podeślę pustą gwiazdkową grafikę, można stworzyć swoje bingo z tytułami i mi podesłać do wstawienia w podsumowaniu, ale to całkowicie dobrowolnie

Bingo 4x4
- czytamy wg wydawnictw - chyba nie muszę nic wyjaśniać? :)

Bingo 3x3
- MW1, MW2, MW3 - to pola do których czytamy książki autorów z inicjałami MW, ale w przypadku wybrania tego skosu, każde pole to inny autor o tych inicjałach
- bohater -> więzienie, czyli bohater występujący w fabule idzie do więzienia
- goła klata - męska, widoczna na okładce
- "płodny" autor - czytamy książkę autora, który wydał ponad 20 książek
- rozchwytywany autor - autor wydał swoje książki w minimum 2 wydawnictwach
- bohater malarz - tutaj wiadomo :)
- książka napisana przez kogoś, kto wcześniej prowadził lub nadal prowadzi bloga (nie musi być blog w temacie książek)

Pojedyncze gwiazdki opisałam na nich, więc chyba więcej dodawać nie muszę.
Pełne szaleństwo, więc liczę, że każdy znajdzie coś dla siebie. I czytający książki świąteczne i zupełnie inne.
 
W razie wątpliwości proszę o kontakt


 
 
Wyjaśnienie koła:
 
Opcję wybrała w październiku tylko Agnesto.
 
Na ostatni kwartał tego roku mam dla Was wyjątkowe koło ratunkowe. Tym razem będzie tak, że wybierając koło już w październiku czytacie do niego już do końca roku. Ma to swoje plusy i minusy, ale to już Wasza decyzja :)

Koło polega na tym, że należy przeczytać książkę zagranicznego autora, którego twórczości jeszcze się nie zna. 
Czyli jeśli skorzystacie z koła, macie pewność, co będziecie czytać do końca roku, niezależnie od tego co ja wymyślę jako hasła.
Jednak już w listopadzie Wasz autor nie może być tym samym, którego czytaliście w październiku, no bo wtedy już będzie Wam znany, podobnie w grudniu - to musi być nowe nazwisko.
Oczywiście w każdym miesiącu można przeczytać więcej niż jedną książkę, ale wciąż trzymając się zasady, że to nowy autor.
 
 


W razie pytań jestem do dyspozycji, życzę powodzenia :)




Zapis zgłaszania książek:
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :) 


34 komentarze:

  1. W takim razie tomy odpadają. :(
    Nie pomyślałam że musi być 1,2 i 3. Mój błąd. Ale co tam, przede mną bingo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpadają całkiem, bo mogę Ci zaliczyć dwa z nich, po prostu w tej sytuacji nie mogę zaliczyć ostatniej książki czyli debiut/kolor.

      O tak, teraz poszalej, w razie pytań jestem :D

      Usuń
  2. Powodzenia wszystkim biorącym udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Dziewczyny! Imponujecie wynikami!
    Ewelinko! Cudne te twoje gwiazdki. Póki co korzystam tylko z własnych zbiorów, więc chcę się upewnić, jeśli w bigo 3x3 przeczytam M1, M2, M3, to wystarczy potem płodny autor i rozchwytywany autor, żeby mieć "zaliczone" tytuły, a później mogę przejść do 4x4 i przeczytać np. dwa poziome rzędy? Czy można łączyć bingo 4x4 i 3x3 z pojedynczymi gwiazdkami, czy te ostatnie są wyłącznie dla tych, którzy nie mają czasu i możliwości, aby przeczytać coś więcej?
    Pozdrawiam
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Już odpowiadam.
      Jeśli w 3x3 przeczytasz skos z MW1-3 to nie musisz czytać już nic innego w tym bingo, możesz przejść do dużego, bo tutaj masz jedną linię. Linii możesz przeczytać więcej i dopiero iść do dużego. Dowolnie.
      Wcale nie ma też konieczności czytać do linii w obu, można wybrać tylko jedno bingo i w nim sobie czytać.
      W każdym bingo można przeczytać np. tylko pion lub tylko poziom. Jedną lub dwie linie lub więcej - jak chcesz. By zaliczyć miesiąc potrzebna jest jedna linia z dowolnego bingo.
      Ważne tylko, że kolejne linie muszą być pełne, nie może brakować jakiegoś pola w linii do zaliczenia.

      Nie łączymy bingo z gwiazdkami. One są tylko dla tych, co przeczytać chcą/mogą jedną książkę - wtedy też wybiera się tylko jedną gwiazdkę.

      Mam nadzieję, że rozwiałam wszystkie wątpliwości. Jeśli nie to pytaj :)

      Usuń
    2. Bingo 1
      „Jedyny dzień w roku” Agnieszka Jeż (Filia)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4987375/jedyny-dzien-w-roku/opinia/68795862#
      s.336

      „Miłość w promocji” Jacek Getner (Lucky)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4964855/milosc-w-promocji/opinia/68832946#
      s.304

      „A ja na Ciebie zaczekam” Magdalena Kordel (Znak)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4989715/a-ja-na-ciebie-zaczekam/opinia/68814228#
      s.400

      „Zanim cię zapomnę” Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska (W.A.B)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4900362/zanim-cie-zapomne/opinia/68835279#
      s.320

      Bingo 2

      „Kraina Spełnionych Życzeń” Joanna Szarańska (płodny autor)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4988762/kraina-spelnionych-zyczen/opinia/68814198#
      s.420

      „Ich siła” Meg Walitzer (MW2)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4908361/ich-sila/opinia/68607358#
      s.480

      „Przekroczyć rzekę” Anna J.Szepielak (rozchwytywany autor)
      https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4819856/przekroczyc-rzeke/opinia/68750703#
      s.480
      Pozdrawiam noworocznie i czekam na styczniowe wyzwania.
      Iwona

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia dla Pati :)
    Hasło wymiata! Dzisiaj nie bardzo mogłam zająć się wyszukiwaniem tytułów, ale jutro nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uciekł mi ten miesiąc zdecydowanie za szybko. Zapomniałam, przepraszam. A wybór koła ratunkowego to był świetny wybór, bo czytam teraz niewiele, dodatkowych lektur nie wcisnę, a zawsze coś dopasuję.
    I tak, przeczytałam/przesłuchałam:
    "Dziobak literatury. Reportaże latynoamerykańskie" antologia (żadnego z kilkunastu autorów latynoamerykańskich wcześniej nie znałam.
    Najlepsze życzenia dla Patrycji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze sto lat dla Pati 🎂💐🎈😁
    Bardzo trudno będzie.
    Chyba tym razem przeczytam tylko jedną książkę. Już chciałam uderzyć w wydawnictwa, ale niestety mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, pisałam z telefonu i mnie nie rozpoznało :)

      Usuń
  7. Planuję powrót do wyzwania, jeśli tylko ruszy w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAŁAM to wyzwanie i bardzo żałuję, że mi teraz czasu brakuję. Gratuluję Ewelinko wytrwałości i cieszę się na 10-cio lecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Merry Christmas po świętach! 😁
    Zgłaszam swoje pierwsze lektury:
    BINGO 1:
    1."Nie ten mąż" Kathryn Croft (Słowne)
    2."Co mi w życiu nie wyszło?" Piotr Gąsowski (Edipresse)
    3. "Bo nadal Cię kocham" Magdalena Kordel (Znak)
    4. "Histeria" Izabela Janiszewska (IV
    STRONA)
    BINGO 2:
    5. "Matka roku" Gabriela Gargas (płodny autor)
    6."Drzewko szczęścia" Magdalena Witkiewicz (MW2)
    7. "Złoty platek śniegu" Krystyna Mirek (rozchwytywany autor)

    Ale jeszcze czytam i słucham, więc mam nadzieję, że będę jeszcze mogła coś zgłosić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, czytam jednak według swojego widzimisię, tym samym moją listę lektur możesz uznać za zamkniętą. Nie mogę doczekać się hasła styczniowego i ciepło pozdrawiam. Wszystkiego najlepszego z Nowym Rokiem, a zdrowia i radości ponad wszystko ❤️

      Usuń
  10. Koło ratunkowe
    Lauren Price „Grzeczni chłopcy nie kradną staników”
    https://atramentowomi.blogspot.com/2021/12/grzeczni-chopcy-nie-kradna-stanikow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ale koło ratunkowe w ostatnim kwartale wybierało się w październiku. Kto wtedy wybrał czytał do niego przez kwartał. Później już nie można go było wybrać.
      Wierzę że znajdziesz coś do hasła, bingo lub pojedyncze opcje na końcu

      Usuń
    2. Trudno. Żadna moja książka nie pasowała.

      Usuń
    3. Cóż, żadna inna moja książka nie pasuje do Twego wyzwania.

      Usuń
  11. BINGO 3x3
    Płodny autor:
    "Zmyślona" Katarzyna Michalak
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2021/12/20/zmyslona-katarzyna-michalak/
    MW:
    "Wizjer" Magdalena Witkiewicz
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2021/12/13/wizjer-magdalena-witkiewicz/
    Rozchwytywany autor:
    "Na zawsze Różany" Bogna Ziembicka
    (Filia, JAK, Znak, Otwarte)
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2021/12/29/na-zawsze-rozany-bogna-ziembicka/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uderzyłam w duże BINGO czyli 4x4
    Zabawiłam się wydawnictwami :)
    Zaczytane
    "Zapomniany" Adrian Bednarek
    https://monweg.blogspot.com/2021/12/zapomniany-adrian-bednarek.html
    Muza
    "Akwitania" Eva Garcia Saenz de Urturi
    https://monweg.blogspot.com/2021/12/akwitania-eva-garcia-saenz-de-urturi.html
    Wilga
    "Tajemnica domu w Bielinach" Katarzyna Berenika Miszczuk
    https://monweg.blogspot.com/2021/12/tajemnica-domu-w-bielinach-katarzyna.html
    Słowne
    "Oni" Joanna Opiat-Bojarska
    link podam, jak się opinia napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Tym razem zaszalałam. Może to koniec roku i chęć sięgnięcia 100 książek, a może dobre wyzwanie?
    BINGO 1:
    1. "I nigdy Cię nie opuszczę" Katarzyna Kalicińska, Beata Harasimowicz, Zuzanna Dobrucka (Słowne)
    2. "Czerń i purpura" Wojciech Dutka (Albatros)
    3. "Śnieg otulił Cię bielą" Katarzyna Misiołek (Filia)
    4. "Gwiazdeczka" Aleksandra Rak (Dragon)
    5. "Bożonarodzeniowa księga szczęścia" Jolanta Kosowska (Zaczytani)
    6. "Pierwsza miłość" Krystyna Mirek (Edipresse)
    7. "Jeszcze będzie epicko" Magdalena Alicja Kruk (Lucky)
    8. "Dziś jak kiedyś" Izabela Frączyk (Prószyński)
    9. "Święta w Port Moody" Małgorzata Falkowska, Ewelina Nawara (Akurat)
    10. "Samaradiso. Arabeski na temat Gruzji w dialogu z alter ego spisane" Katarzyna Pakosińska (Pascal)
    11. "Bezdomna" Katarzyna Michalak (Znak)
    12. "Nie oddam dzieci" Katarzyna Michalak (Literackie)
    13. "Tajemnica domu w Bielinach. Klub Kwiatu Paproci" Katarzyna Berenika Miszczuk (Wilga)
    14. "Oddział zakaźny. Historie bez cenzury" Agnieszka Sztyler-Turovsky (SQN)
    15. "Wigilijne opowieści" Antologia (WAB)
    16. "Przebudzona" Agnieszka Lis (IV Strona)

    Wszystkiego, co najlepsze w Nowym roku! Już nie mogę się doczekać styczniowego hasła.

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety! 😅 Gratuluję Bożenko! 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne porządki służą słuchaniu audiobooków.

      Usuń
  15. Grudniowe koło:
    "Pokolenie dżinsów" Dato Turaszwili

    Wszystkiego dobrego w 2022 r.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bingo 4x4
    1. "Nieboszczyk sam w domu" Alek Rogoziński (Filia)
    2. "Noc prawdy" Anna M. Brengos (Lucky)
    3. "A ja na Ciebie zaczekam" Magdalena Kordel (Znak)
    4. "Wina wina" Małgorzata Starosta (W.A.B.)

    Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bingo 4x4
    1 "Szczęście z piernika"Tomasz Betcher WAB
    2"Gdy zasypie śnieg"Agata Przybyłej IV
    strona
    3"Idealna rodzina"Ilona Łepkowska Muza
    4"Martwy sezon "Aneta Jadowska SQN
    5"Księga dżungli"Rudyard Kipling Wilga
    6"Biuro przesyłek niedoręczonych"Natasza Socha Pascal
    7"Dziewięć losów"Da ielle Steel Znak
    8"Gdzieś pomiędzy wierszami"Anna Szczypczyńska Literackie
    9"A niech to szlag"Monika Ciepłych
    10"Prosto z serca "Charles Martin Edipresse
    11"Nie będę aniołem"Izabela Granola Lucky
    12"Bądź blisko"Anna Karpińska Prószyński
    13"Jak zawsze w grudniu"Emily Stone Burda
    14"Gorzej być nie może "Allison Pearson Albatros
    15"Zupełnie inny cud"Agnieszka Olejnik Filia
    16"Zapomniana piosenka"Agata Bizuk Dragon
    Szczęśliwego, zdrowego ,zaczytanego 2022 roku

    OdpowiedzUsuń
  18. Bogaty autor
    1. "Nocny kowboj" James Leo Herlihy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko,bogaty autor miał mieć więcej niż trzy wyrazy a Twój ma trzy, nie mogę go niestety zaliczyć :( Masz może coś innego?

      Usuń
  19. Bingo 4x4
    1. „I ja ciebie też” Zuzanna Dobrucka, Beata Harasimowicz, Katarzyna Kalicińska (Burda)
    2. „Zanim cię zobaczę” Emily Houghton (Albatros)
    3. „Jedyny dzień w roku” Agnieszka Jeż (Filia)
    4. „Zapomniana piosenka” Agata Bizuk (Dragon)
    5. „Bożonarodzeniowa księga szczęścia” Jolanta Kosowska (Zaczytani)
    6. „Pierwsza miłość” Krystyna Mirek (Edipresse)
    7. „Miłość w promocji” Jacek Getner (Lucky)
    8. „Loteria życiowych szans” Izabella Frączyk (Prószyński)
    9. „A ja na Ciebie zaczekam” Magdalena Kordel (Znak)
    10. „Szeptun” Tomasz Betcher (W.A.B)

    Bingo 3x3
    11. „Drzewko szczęścia” Magdalena Witkiewicz (MW1)
    12. „Złoty płatek śniegu” Krystyna Mirek („płodny” autor)
    13. „Kraina Spełnionych Życzeń” Joanna Szarańska (bohater malarz)
    14. „Szpital na peryferiach” Malwina Ferenz (bohater więzienie)
    15. „Kaprys milionera” Izabella Frączyk, Jagna Rolska (goła klata)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Czekam niecierpliwie na nowe hasło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety poległam na ostatnim haśle w roku, ale i tak uwielbiam tę zabawę. Czekam niecierpliwie na nowe hasło.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...