wtorek, 7 grudnia 2021

Listopada książkowy czar - stosikowo

 


Im bliżej końca roku tym mniej książek przybywa, co daje nadzieję na maleńkie odrobienie się z zaległości :)



Ale i tak całkiem sporo przybyło :)







Oto on - senior stos:


Od góry:
  • "A ja na Ciebie zaczekam" - od Wyd. Znak
  • "Dom po drugiej stronie jeziora" - od HarperCollins Polska
  • "Mala M. 2" - Od Wyd. Akurat
  • "Gdy zasypie śnieg" - od Tania Książka
  • "Dobrze że jesteś" - jw.
  • "Wigilia z nieznajomym" - jw. - recenzja
  • "Złoty płatek śniegu" - od Wyd. Luna
  • "Imię Pani. Cisza" - od Autora
  • "Małe wielkie sekrety" - od Wyd. Pascal
  • "Światło, które nigdy nie gaśnie" - jw. - recenzja
  • "Światło, które rozjaśnia mrok" - jw.
  • "Wybierz mnie" - od Wyd. Amare - recenzja
 
 
To na które macie ochotę? :)

5 komentarzy:

  1. Też niedawno kupowałam sobie te książki Magdaleny Majcher.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie ciagnie mnie do nieczego ze stosika, ale poluję na Oszustkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki świąteczne mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój listopadowy stosik liczy 17 książek :) Mam Kordel, Przybyłek, Gargaś Sochę i Mirek :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...