sobota, 9 października 2021

Czy to pechowa liczba książek przybyła we wrześniu? - stosikowo

Wrzesień - otrzymałam 13 książek, czyli mniej więcej tyle ile jestem w stanie miesięcznie przeczytać... 
Ech... gdyby nie zaległości byłabym niemal na zero :D

No nic, do boju! Walczymy, żeby rok zakończyć z jak najmniejszą liczbą zaległych pozycji.

A jak tam u Was?






Od góry:
  • "Siła miłości" - od Wyd. Luna
  • "Panna z bajki" - od Wyd. Znak
  • "Szepty z lasu" - od Wyd. Prozami
  • "Dom marionetek" - od Taniej Książki
  • "Pierwsza miłość" - jw.
  • "Mimo twoich kłamstw" - jw.
  • "Dawne tajemnice" - od Wyd. Filia
  • "Mord" - jw.
  • "Ta albo żadna" - od Wyd. Znak - egzemplarz finalny
  • "I znowu zaświeci słońce" - od Wyd. Dragon
  • "Warkocz spleciony z kwiatów" - od Wyd. Filia
  • "Nad rzeką wspomnień" - jw.
  • "Wybieram siebie wybieram ciebie" - jw.


Tradycyjnie: co kto czytał a co zamierza? Polecacie, odradzacie?


4 komentarze:

  1. Siła miłości i Dawne tajemnice wkrótce będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim stosiku przybyło 14 książek, szkoda że nie jestem w stanie tyle przeczytać :( To oznacza, że zaległości rosną. Z Twojego stosu mam 8 tytułów, plus jeden w planie. Jestem w trakcie słuchania audiobooka "Mimo twoich kłamstw", a czytam "Nad rzeką wspomnień" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśl pozytywnie :)
    13 to zawsze więcej niż 12. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu, fiu! Czytałam tylko ,,I znowu zaświeci słońce" :) Ale mam cztery do recenzji, plus jeszcze kilka takich, które chciałabym przeczytać juuuż tak mnie kuszą, ale muszą poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...