wtorek, 7 września 2021

Stos gigant sierpnia - stosikowo

Czytelniczo się nie udało odnieść sukcesu, ale zdobywczo...ehm... stos przerósł moje oczekiwania - zapas na zimę jest :D


Książek jest tak wiele, że w żadnym wypadku nie mogłam sobie poradzić, by zrobić jedno zdjęcie - aparat nie obejmował :P 

 
 
 
 
Dlatego podzieliłam na dwa stosy - oto one:


Od góry:

  • "Mroczne sekrety" - od Wyd. Filia
  • "Zło kryje się w mroku" - jw.
  • "Czas na nową miłość" - jw.
  • "Jestem mordercą" - jw.
  • "Ciało" - jw.
  • "Śniadanie na skale" - zakup własny w jednej z krakowskich tanich księgarni
  • "Malinowa Trufla" - jw.
  • "Grande finale" - od Wyd. Dragon
  • "Serce Julii" - jw. - recenzja
  • "Nagie serca" - od Taniej Książki - recenzja
  • "Podejrzany" - zakup własny - podobał mi się pierwszy tom, przy okazji zakupu religii dla córki, kupiłam brakujący drugi i trzeci
  • "Komisarz" - jw.
  • cztery książki Kazimierza Kyrcza - seria, której pierwszy tom zakupiłam a pozostałe otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska

Od góry:
  • "Okruchy dobra" - zakup własny w namiocie taniej książki na urlopie
  • "Wioletka na tropie zbrodni" - jw.
  • "Paranoja" - jw.
  • "Nieprzekraczalna granica" - jw.
  • "Ty albo żadna" - od Wyd. Znak
  • seria Mossa - wreszcie w komplecie :) - od Wyd. Filia
  • "Celebryta" - od Wyd. Amare - dziś skończyłam czytać - super debiut! :) recenzja niebawem











To teraz czekam na Wasze komentarze - które tytuły już przeczytaliście, które polecacie a które odradzacie? O których czytacie po raz pierwszy a które zamierzacie zakupić :)

4 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...