sobota, 4 września 2021

Lew wkracza do akcji po raz trzeci, czyli zapowiedź "Szeptów z lasu" M.M.Perr od Prozami

Czy są tutaj wielbiciele Lwa? Roberta Lwa z serii kryminalnej M.M.Perr od Wydawnictwa Prozami?

Mam nadzieję, że tak, mam bowiem świetną wiadomość - już 22 września na rynku ukaże się trzeci tom tej serii "Szepty z lasu". Ja nie mogę się doczekać!

Pod linkami znajdziecie moje recenzje poprzednich tomów:
 
 
Teraz mogę kusić Was przedpremierowym tytułem - oto oficjalny opis:
 
gęstym lesie otaczającym małą miejscowość Buków wydarza się tragedia. Na jednym z drzew zostaje znalezione wiszące ciało dziewiętnastoletniej Jagody. 

Związane ręce dziewczyny i jej obrażenia wskazują, że doszło do morderstwa. Ponieważ matka ofiary kategorycznie odmawia współpracy z lokalną policją, do sprawy przydzieleni zostają podkomisarz Robert Lew oraz aspirantka Sonia Czech z Warszawy. Gdy śledztwo nabiera tempa, w Bukowie dochodzi do kolejnych tajemniczych śmierci…

 
I jak Wam się podoba? :)

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...