niedziela, 7 marca 2021

Luty - woluminów moc - stosikowo

Luty choć krótki oznaczał dla mnie ogromny problem ze znalezieniem miejsca dla przybyłych książek... Dlaczego?
 
Zobaczcie sami... 








 
Najpierw stosiki, które przybywały od wydawców / księgarni:


 

 

Wszystkie tytuły od Wydawnictwa Filia :)
  • "Pierwsze wesele" - recenzja
  • "Historia małżeńska"
  • "Szczęśliwy dom" - recenzja
  • "Dziewczyna znad morza"
  • "Terror"
  • "Ogród księżycowy" - recenzja
  • "Idealny ślub"


  • "Co komu pisane" - niespodzianka od Prószyński i S-ka
  • "Zaczarowane" - od Księgarni Tania Książka - recenzja
  • "Gdzie jest happy end?" - jw.
  • "Leśniczówka Wszebory" - jw. - recenzja










A to główny sprawca zamieszania z brakiem półek... Wygrana w serwisie granice.pl (za udział w wyzwaniu) - otrzymałam 34 książki :)


Taaakie pudło...

Otworzyłam...

A tam tyyyle książek...

 
Bardziej widoczne tytuły:





Znaleźliście coś dla siebie w moich stosikach? Coś czytaliście i polecacie/odradzacie?
Czekam na słówko od Was :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej. Bardzo chcę przeczytać książkę Gdzie jest happy end.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zbieram szczękę z podłogi :) A wydawało mi się, że ja miałam w lutym duży stos :D Z pierwszego zdjęcia mam 5 tytułów, (K. Mirek i A. Krawczyk w pierwszym wydaniu), drugi stosik nam się pokrywa, a z trzeciego nie znam nic :(
    Miłej lektury i dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje za... przekraczanie granic! Niech się czyta! ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...