czwartek, 7 stycznia 2021

oFLAGOWANI - co dalej z wyzwaniem?

Wyzwanie ruszyło w 2019 roku.
Nie cieszyło się dużym zainteresowaniem, ale zupełnie nie przeszkadza mi, że sobie istnieje :) 
 
Dlatego oficjalnie nie będę go zamykać, może w którymś momencie ktoś będzie chciał się pobawić i ułożyć flagi z grzbietów okładek :) Będzie bingo?
Mnie się udało, Wam też może!
 
Gosia, Monika - Wy też możecie dokończyć w dowolnym momencie :)

Mogę na Was liczyć? Ktoś się skusi? :) Serdecznie zapraszam - wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ



3 komentarze:

  1. To będzie spore logistyczne przedsięwzięcie. Dopasowywanie książek z 2 lat do wyzwania i to grzbietami. Ale dam radę. Może i mnie uda się ułożyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Temu wyzwaniu nie odpuszczę :) kiedyś przez nie przebrnę :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...