czwartek, 23 lipca 2020

Wyniki konkursu z "Poplątanymi ścieżkami" Agaty Sawickiej

Rozstrzygnęłam konkurs z deserami :) Muszę takich organizować więcej :)


Kochani,
zanim przejdę do wyników raz jeszcze bardzo proszę o dokładne czytanie regulaminu! Zwielokrotnione zgłoszenia powodują dyskwalifikację a nie większe szanse!!! Jest mi bardzo przykro, gdy muszę odrzucić zgłoszenia takiej osoby, zwłaszcza że miała największe szanse na zwycięstwo!


A teraz do rzeczy:



Wasze propozycje deserów były fantastyczne! :) Podczas ostatecznego ich czytania, by wybrać zwycięzcę musiałam posiłkować się dostępnymi słodkościami, tak leciała mi ślinka :)

Deser, który skusił mnie najbardziej to:
Zawsze mam ochotę na gorącą szarlotkę pachnącą cynamonem, z warstwą bezowej pianki :) Teraz dodatkowo z lodami waniliowymi polanymi gorącym sosem malinowym. Pycha! 

Zatem wygrywa.... pasjonatka książek


Gratuluję!
Kontakt ze mną Ci nie obcy, zatem proszę o info - dogadamy szczegóły :)

8 komentarzy:

  1. Nie brałam udziału w konkursie, ale byłam ciekawa Twoich upodobań kulinarnych. I wiesz Ejotku, też uwielbiam taką szarlotkę :). Chciałam Cię jeszcze zaprosić, abyś przeczytała moją recenzję książki Wendyjska Winnica, bo założyłam sobie taką stronę o książkach na Facebooku
    https://www.facebook.com/114387647015491/posts/115675283553394/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Joanko, że nie brałaś udziału, to bardzo fantastyczna seria :)
      Wiesz, bardziej miałam ochotę na tort bezowy, ale niestety... :( Szarlotka ma bezową piankę :) i dodatki!

      Piszesz bardzo dobrze i cieszę się, że założyłaś miejsce gdzie wreszcie opowiesz o swoich wrażeniach :)
      serdeczności :*

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa. Zrobiłam to głównie dla siebie, bo tyle czytam i nigdzie nie zapisuję swoich wrażeń. A te polecaną przez Ciebie serię zakupię na pewno:)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję :) Może kiedyś będzie okazja wspólnie taki deser zjeść? :) Dawno nie wygrałam żadnej książki, więc radość ogromna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...