czwartek, 16 lipca 2020

Dziś premiera "Zatrutych serc" Angeliki Ślusarczyk! - patronat



Dzisiaj Angelika Ślusarczyk spełniła swoje (jak sama zdradziła) drugie marzenie - to właśnie dziś, 16 lipca 2020 swoją premierę ma druga powieść Angeliki - "Zatrute serca" wydana przez Wydawnictwo WasPos.


Gratuluję!!!


Moją przedpremierową recenzję możecie znaleźć TUTAJ - bardzo cieszy mnie fakt, iż jestem patronem medialnym tak zaskakującej i pełnej emocji książki :)


A już niebawem zaproszę Was na mini wywiad z autorką oraz na konkurs! :)





3 komentarze:

  1. Tę książkę bardzo chętnie przeczytam! :) Jestem ciekawa konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogliśmy wspólnie patronować tak dobrej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...