czwartek, 2 lipca 2020

Misja specjalna 'Zatytułuj się' edycja 4 - START!



Wiem, że niektórzy nie mogli się już doczekać tego posta - oto jest :)


Na pokładzie Misji znajduje się 10 osób + ja :)


Zapraszam do zapoznania się z zasadami.







CZAS TRWANIA: 02.07.2020-30.06.2021
KSIĄŻKA: minimum 250 stron
NIE ZALICZAM:  słowników, albumów, komiksów, ks. kulinarnych czy podróżniczych



Warunkiem wzięcia udziału w Misji specjalnej jest:

  • przeczytanie lektur odpowiadających Misji (o czym będzie mowa za chwilę)
  • umieszczenie w recenzji informacji (linka/logo), iż książka czytana w ramach Misji
  • zamieszczenie recenzji na blogu lub portalu typu lubimy czytać/granice/webook/inne...
  • adres wysyłkowy na terenie Polski 
  • linki do recenzji umieszczamy w zakładce Misji -> Zatytułuj się


Co można zyskać?
Świetną zabawę w wyszukiwanie tytułów oraz nagrodę książkową, bowiem przewiduję losowanie wśród osób, które ukończą Misję z sukcesem. Zwycięzca na pewno będzie miał kilka propozycji do wyboru (książki będą z mojej biblioteczki, ale w stanie bardzo dobrym, wręcz idealnym, niektóre nigdy nie czytane lub podwójne).


A na czym polega "Zatytułuj się 4"? 

Zgłaszając się w czerwcu podaliście po dwa wyrazy czteroliterowe. W tej edycji będą nam potrzebne oba :)

Do czego posłużą nam te wyrazy?
  • do każdej litery jednego z wyrazów należy dopasować tytuł książki 
  • do każdej litery drugiego wyrazu należy dopasować nazwisko autora

O tym, do którego wyrazu dopasować tytuły a do którego nazwiska decyduje samodzielnie każdy z uczestników (nie liczy się kolejność w jakiej je podaliście).

Finalnie, naszym zadaniem jest przeczytanie tylko 8 książek w ciągu trwania Misji, czyli przez najbliższy rok.

Książki czytamy w dowolnej kolejności.
Do którego wyrazu co będziecie dopasowywać nie musicie wcześniej deklarować, ale z chwilą gdy podacie mi pierwszą książkę wraz z linkiem, nie będzie już możliwości zmiany.

Jako że wyrazy wybieraliście w ciemno mam dla Was JOKERA :) Można go użyć tylko raz - jeśli macie problem ze znalezieniem pasującego nazwiska, używając Jokera możecie w to miejsce zgłosić tytuł (oczywiście litera musi pasować) i analogicznie mając problem z pasującym tytułem, można zgłosić nazwisko.



Przykłady:
 
wyraz IGŁA - tytuły
I - "I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks
G - "Grzech" Max Czornyj
Ł - "Ławeczka pod bzem" Agnieszka Olejnik
A - "Amelia" Katarzyna Michalak



wyraz  MOPS - nazwiska
M - Majcher Magdalena "Port nad zatoką"
O - Olejnik Agnieszka "Cała w fiołkach"
P - Przybyłek Agata "Ja chyba zwariuję!"
S - Sparks Nicholas "Dla Ciebie wszystko"




Powyższe przykłady są jednocześnie wzorem - w taki sposób proszę zgłaszać mi przeczytane książki, dodając link.



Do wyzwania zaliczają się książki czytane od 1 lipca 2020 - zgłaszać można pojedynczo lub po kilka - dowolnie :) Byle według podanego wcześniej wzoru :)
Pasujących książek nie trzeba wcześniej deklarować.




I jak Wam się podoba mój najnowszy pomysł? :)
Życzę powodzenia i miłej zabawy :) 

13 komentarzy:

  1. Pomysł się podoba. Zasady zapamiętane teraz tylko dopasować 8 książek. Powodzenia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to się cieszę, zasady są proste :) Powodzenia!

      Usuń
  2. Chyba mi się podoba. Teraz tylko muszę pamiętać o zasadach i już.
    Wszystkim życzę wspaniałych lektur i świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam... jakie 'chyba' :) Zasady są proste a dzięki temu, że do dopasowania są i tytuły i nazwiska to jest łatwiej :)
      Powodzenia!

      Usuń
  3. Tak myślałam, że pomieszasz tytuły i autorów, ale obstawiałam, że do jednego wyrazu.
    Dobrej zabawy nam wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam być przewidywalna?! :D Dobrze, że nie w 100% :)

      Usuń
  4. Brawo Ewelinko! Brawo Dziewczyny! Trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki i życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękujemy i nie dziękujemy (żeby nie zapeszyć) :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...