piątek, 3 stycznia 2020

Ostatnie stosikowo roku 2019, czyli grudniowo przybyły...



Po całorocznym szaleństwie, grudzień przyniósł tylko 5 książek. Jakoś specjalnie nie szalałam, bo przecież mam co czytać :)








Oto mini stosik grudnia:



























Od lewej:
  • "Świąteczny sekret" - znaleziona pod choinką
  • "Zapach goździków" - jw.; tym razem Mikołajem Magdalenardo :)
  • "Iskierka nadziei" - od Wyd. Kobiecego
  • "Stażystka" - jw.
  • "Rozmerdane święta" - jw.


A jak Wasze stosy grudniowe? Co znaleźliście pod choinką?

10 komentarzy:

  1. Pod choinką nie znalazłam żadnej książki. :) A z Twoich tytułów czytałam jedynie "Rozmerdane święta".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Magda i ja sama to też bym nie znalazła :P

      I jak Ci się podobały Rozmerdane? Zanim przeczytam mogę dać Pati? Ona bardzo chce ją przeczytać a ja nie wiem czy nadaje się dla 9-latki :)

      Usuń
  2. Stażystę bardzo chciałabym przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sięgnę po nią w weekend :) Może po mojej recenzji będziesz miała jeszcze większą ochotę :)

      Usuń
  3. Ja dostałam dwie książki: Psychozę i Upiorne opowieści po zmroku 😨

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie był tylko pod choinką "Majster budowlany" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 z Twojego stosiku :) Mój grudniowy tylko trochę wyższy :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...