środa, 15 stycznia 2020

Jak mi poszło w wyzwaniach w 2019 roku - podsumowanie 2019 #3



Pochwaliłam się już jakich wyzwań podejmę się w 2020 roku, zatem wypadałoby się rozliczyć z czytania w 2019 roku.






Oto jak szło mi czytanie w ramach kilku wyzwań:






Pod hasłem - autorskie - edycja 7
Założenie: przeczytać choć jedną książkę miesięcznie
Przeczytanych: 90
Miesięcznie: Każdy miesiąc zaliczony
Mój sukces: 1 miejsce w roku 2019 w liczbie przeczytanych książek







# # # # #




Mini czelendż - autorskie - edycja 4
Założenie: przeczytać 5 książek (wybranych w grudniu 2018) w ciągu roku
Przeczytanych: 5
Mój sukces: przeczytałam cały zestaw 5 lektur





# # # # #






Czytelnicze marzenia ejotka - autorskie
Założenie: przeczytać jak najwięcej wymarzonych tytułów; lista w zakładce
Przeczytanych: 3
Z listy stworzonej jeszcze na rok 2017 (i wcześniejszej), ubyły tylko 3 książki, dlatego na chwilę obecną nie tworzę nowej, ale i tak jestem dumna! Ostatnio mało ubywało z tej zakładki :)







# # # # #





Zatytułuj się 3 - autorskie - edycja 3
Przełom roku 2019/2020 - trwa do 30.06
Założenie: przeczytać książki dopasowane do wybranego wcześniej słowa
Przeczytanych: 6/10





# # # # #



52 książki
Założenie moje: przeczytać 100 książek
Przeczytane: dla dorosłych - 109 +  dla dzieci - 19
Sukces!!! :)




Na portalu granice.pl stworzyłam sobie 2 grafiki.

Moją motywacją rok temu, po przeczytaniu 194cm książek było, by nie było mega gorzej. I nie jest. Jest lepiej, bowiem wzrost przeczytanych książek w 2019 roku wyniósł ponad dwa metry! A dokładniej 211,05cm :)





I wykres kołowy gatunków




A jak Wam poszło czytanie w ramach wyzwań 2019 roku? Sukcesy? Porażki?
Motywacja na 2020 jest? U mnie jak zawsze - byle nie było gorzej :)

Powodzenia! :)


13 komentarzy:

  1. No pięknie, moje wyniki są dużo gorsze, ale spokojnie w tym roku nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne czy gorsze, ważne że się czyta :D Powodzenia w nadrabianiu!

      Usuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Serdecznie gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu, naprawdę! Rewelacja! Ja bardzo ograniczyłam wyzwania, dzięki czemu jestem zadowolona z osiągniętych wyników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja zamiast ograniczać wciąż biorę coś nowego, ale staram się tak czytać, żeby jak najmniej dodatkowych lektur było, 2w1, 3w1 itd. No i podchodzę do tego bez takiego stresu jak parę lat temu :)

      Usuń
  4. Gratuluję wytrwałości i konsekwencji :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...