niedziela, 17 marca 2019

Konkurs - wygraj "(Nie)sławę" Kasi Magiery

Praperemiera i premiera za nami, zatem jako patron medialny książki "(Nie)sława" Kasi Magiery zapraszam Was na konkurs - do wygrania 3 egzemplarze przy czym: 1 sztuka na blogu, 1 sztuka na FB i 1 sztuka na Instagramie. Zapraszam do udziału, pamiętajcie jednak, że zgłosić się można tylko 1 raz, osoby które zgłoszą się w więcej niż jednym miejscu zostaną zdyskwalifikowane.

Książka jest z DEDYKACJĄ Autorki! :)


BANER:


ZASADY:


  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowało Wydawnictwo Melanż
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyłam ja - patron medialny książki :)
  4. Nagrodą w konkursie jest książka Kasi Magiery "(Nie)sława" [dwa inne egzemplarze rozdam na FB i Instagramie - każdy uczestnik może wziąć udział w zabawie tylko 1 raz]
  5. Konkurs rozpoczyna się 17.03.2019 r. a kończy 24.03.2019 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzcy w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników (i otrzymania maila ode mnie) nie podadzą adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale będzie mi miło
  • można również polubić profile na FB - Wyd. Melanż, Kasi Magiery oraz mój - również będzie nam miło
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, google + czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe:   Podaj trzy nazwiska polskich celebrytów


Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Wbrew pozorom odpowiedź wcale nie była łatwa. Pierwsza osoba przyszła mi do głowy od razu, ale nad pozostałymi musiałam się zastanowić...
    Moje typy:
    1. Małgorzata Rozenek-Majdan
    2. Kuba Wojewódzki
    3. Justyna Żyła

    Baner jest, obserwuję, mail to magdalenardo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Natalia Siwiec
    2. Jolanta Rutowicz
    3. Dominika Tajner Wiśniewska

    Udostępnione :https://plus.google.com/u/0/109277626498952917545?tab=wX
    Mail: gosia.s012@gmail.com
    Obserwuję jako Gosia

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...