niedziela, 12 lutego 2017

Wyniki konkursu z "Sezonem na cuda"


Konkurs z "Sezonem na cuda" Magdy Kordel cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem - zgłosiło się różnymi kanałami około 30 osób. Dziękuję Wam za udział oraz lajkowanie, udostępnianie i podawanie dalej.

Wasze opowieści o cudach otrzymywałam w komentarzach, na maila, było też jedno zgłoszenie na FB (które tym razem też uznałam - z przyczyn technicznych).

Jako że postawione wymagania określałam w regulaminie mianem nieobowiązkowe - nie odrzuciłam żadnego zgłoszenia. Jeśli ktoś wysyłał odpowiedź mailem i pisał jednocześnie, że polubił czy obserwuje to nie wymagałam już zgłoszenia pod postem.


Cuda w mniemaniu każdego człowieka mają inną definicję, dla każdego z nas coś innego jest cudowne i niezwykłe. Dla jednych to coś maleńkiego, dla innych - dużego... Dlatego Wasze historie były jakże różne... Dotyczyły dzieci, chorób, pracy, wygranych, wyzdrowień lub śmierci, uśmiechu, miłości, przebaczenia, życia w ogóle a nawet zwierząt czy roślin.
Czytałam Wasze odpowiedzi wielokrotnie, w wielu przypadkach miałam ciarki na plecach... Nie będę tutaj cytować - odpowiedzi z komentarzy są dostępne, zaś te przysłane mailem były tak osobiste, że niektórzy sami zastrzegli iż nie chcą upublicznienia. Szanuję to.

Żałuję też, że nie mam więcej nagród, gdyż naprawdę nagrodziłabym jeszcze kilka odpowiedzi poruszających serce.

Nagrody są pilnie strzeżone:



Czas przejść do wyników - w kolejności alfabetycznej autorów - "Sezon na cuda" wygrywają:


Bernadeta Rohda - "cuda każdego dnia"
Chaga - "cud pożegnania"
karolinka_z1 -  "cud zdrowia"
magdalenardo  -  "cud czworonożnej przyjaźni"
Martuś S. -  "cud adopcji"
Melisa Anonim  - "cud lepszego jutra"
Sylwia - "cud - dziecko"


Serdecznie gratuluję!
Bardzo proszę o przesłanie na mojego maila (znajdziecie w zakładce Współpraca) Waszych adresów. W tytule maila wpiszcie: Konkurs z cudami - adres


Dziękuję za udział i zapraszam na kolejne konkursy - już niebawem!

11 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...