poniedziałek, 18 listopada 2013

Świąteczny konkurs literacko-muzyczny - 3 nagrody!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Z tej okazji wraz z firmą Fitomed oraz Księgarnią DoPoduszki.pl postanowiłam zorganizować konkurs. Konkurs zostanie zakończony jeszcze przed Mikołajkami, by sponsor zdążył przesłać zwycięzcom nagrody przed Świętami :) Macie ochotę wziąć udział w niecodziennym konkursie literacko-muzycznym?

Zamierzam wyłonić 3 zwycięzców. Nagroda dla nich to wybrana książka Piotra Kołodziejczaka: "W kajdankach namiętności" lub "Nie rób mi tego".


ZASADY:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja (Ejotek) oraz firma Fitomed i Księgarnia DoPoduszki.pl
  2. Konkurs rozpoczyna się 18.11.2013 r. a kończy 04.12.2013 r. o godz. 23:59
  3. Wyniki ogłoszę w ciągu 2 dni.
  4. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski.
  5. Co zrobić by wygrać książkę? 
  • obejrzyj materiał filmowy - teledysk do piosenki "Nie pozwól" wokalistki Uliashy
  • odpowiedz na pytanie konkursowe a odpowiedź prześlij na mojego maila!!! (nie umieszczamy odpowiedzi w komentarzach). Napisz też którą książkę chcesz otrzymać
  • mój mail: ejotek1980@gmail.com
  • jeśli zechcesz obserwować bloga - będzie mi miło, ale nie jest to wymagane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (nie wymagane)
  •  Pytanie konkursowe: Widok jakiego miasta ukazuje się około 1 min. 40sek. w teledysku "Nie pozwól"?

BANER:


MATERIAŁ FILMOWY:



Powodzenia!

5 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...