czwartek, 24 maja 2012

Katarzyna Michalak "Rok w Poziomce"


Z okładki: Ewa ma trzydzieści dwa lata, trudne doświadczenia za sobą i głowę pełną marzeń. Pragnie spokojnego życia w ukochanym białym domku na wsi, dziecka i oczywiście miłości.
Ale jak wszystko w życiu marzenia mają swoją cenę. Ewa, chcąc zarobić na kupno domku, rozpoczyna pracę w wydawnictwie przyjaciela (w którym - tajemnica! - skrycie się podkochuje) i ma za zadanie wypromować prawdziwy bestseller. I tu zaczynają się przygody...

Urzekająca historia ludzi, do których szczęście przyszło wtedy, gdy już przestawali w nie wierzyć.
Poznaj Ewę, Andrzeja, Karolinę i ich bliskich, którzy przekonali się, że podarowane dobro - powraca podwójnie.

Moja opinia:  To moja pierwsza książka tej autorki. I na pewno nie ostatnia. Już zakupiłam kolejną część :)
Historia intrygująca od początku, napisana z humorem i z dystansem do siebie. Lubię jak książka jest o książkach - a ta jest :) Oprócz tego jest o spełnianiu marzeń. Ociupince Julijce, Sajgonkach, rodzinnej magii świąt, nieuleczalnych chorobach i miłości ponad wszystko. "Rok w "Poziomce" to historia życia kilku osób, każda jest inna, ale wszystkie niesamowicie ciekawe, ze zwrotami akcji i niespodziankami. Gorąco polecam!


Wyzwania: 52 książki, Daj się zaczarować Kasi Michalak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...