wtorek, 22 maja 2012

Początek

...tuż przed godziną 14-stą

No i stało się. Założyłam bloga. Już od dawna chciałam go mieć, ale nie wiedziałam gdzie, jak, na jaki temat i czy znajdę czas... Ale teraz już po "ptokach".
Pozostaje:
1. Ogarnąć co i jak tu trzeba zrobić, żeby to jakoś wyglądało
2. Pisać, pisać i pisać
3. Zastanawiać się czy ktoś będzie chciał mnie czytać :P

O czym będzie ten blog? Po pierwsze o życiu codziennym, moim i tym zauważonym wokół. Po drugie - o książkach. Są ważnym elementem mojego życia. Od dzieciństwa uwielbiałam jak mi czytano (babcia, mama, tata). Potem już sama mogłam przerzucać stronice kolejnych opowieści pochłaniając przy tym miliony literek. Czytając najlepiej wypoczywam, odkrywam inne światy, poznaję inne poglądy, inne problemy. Uwielbiam książki i nic ani nikt tego nie zmieni. Dlatego będę Wam tu polecać to co przeczytałam i mnie urzekło. Może kogoś jeszcze...
Na początek mały powrót do przeszłości, czyli kumulacja kilku ostatnio przeczytanych książek.

Pierwszy post uważam za zakończony. Witam wszystkich na pokładzie.
3... 2... 1... startujemy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...