sobota, 6 maja 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - kwiecień 2023

Potrzebuję Waszej rady / pomocy. Jak znaleźć czas i siły na opisanie tak wielu książek?! Mam w tym względzie mega zaległości, ale wciąż coś.... I mówię szczerze - nie idzie mi pisanie. Oczywiście jak już zacznę to pisze się i pisze... mogłabym długo pisać o fajnej książce :)
 
Kto śledzi moje miesięczne podsumowania to wie, że tylko w I kwartale tego roku przeczytałam / przesłuchałam 46 tytułów. Plus kwiecień i jeszcze kilka pozycji z roku 2022....
Poradźcie coś
Kilka recenzenckich muszę porządnie opisać. Inne książki (swoje z półek lub z Legimi) - chciałabym pozostawiać po nich chociaż ślad w postaci zbiorczych i krótszych tekstów... Ale brak mi tego "czegoś"...
 

A oto podsumowanie kwietnia:
 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek14
Liczba stron: 5 528
E-booki / Audiobooki: 11
 
Co w przeliczeniu na dni daje 184 strony dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 60
Liczba stron przeczytanych w 2023: 20 407
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 52



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na U) - 9
Pod hasłem - 2
52 książki - 14

 

Przeczytałam w tym miesiącu:

"Wiosna cudów" Magdalena Kordel - to typowa kordelowa historia, która po wielokroć zaskakuje, niesie nadzieję, obietnice i ukojenie. Pokazuje wspaniałe relacje przyjacielskie (albo te anty-) i rodzinne, ale również dobre serca otwierające się na krzywdę obcych ludzi. To opowieść o tym, jak podsłuchana rozmowa może zmienić życie wielu osób i pomóc w szybkim podjęciu trudnej decyzji.

"Perfumeria na rozstaju dróg" Magdalena Witkiewicz - Przygotuj się na to, że kiedy otwierasz "Perfumerię..." ulatnia się aromat miłości, tęsknoty, pożądania, ale i wspomnień. Zapachy te otulają, wirują i czarują, zawsze są po coś, coś znaczą i pomagają w kwestiach, które nam nie wychodzą, męczą, drażnią.  Bardzo chciałabym spotkać w swoim życiu taką Laurę, chętnie podałabym jej dłonie i pozwoliła, by odczytała jakie zapachy są mi potrzebne na tej nowej ścieżce życia.Gorąco polecam Wam tę powieść, bo pokazuje że szczęście trzeba łapać! Gonić za nim ze wszystkich sił!

"Klub czytelniczy dla samotnych serc" Sara Nisha Adams - to historia o tym, że na czytanie nigdy nie jest za późno; o rozpoczynaniu nowego rozdziału i przełamywaniu strachu; o tym, że książki niosą ogromny ładunek emocjonalny, dodają otuchy a od bohaterów można się czegoś nauczyć. Książka jest ciekawa, ale nie rozwaliła mnie emocjonalnie, nie roztrzaskała, nie sponiewierała... Bez przesady...
 
 
Czekają na opisanie:

"Pomornica" Ewa Przydryga
"W sieci" Anna Sakowicz
"Prawie siostry" Maria Ulatowska
"Ostatni list" Maria Ulatowska
"Sosnowe dziedzictwo" Maria Ulatowska
"Pensjonat Sosnówka" Maria Ulatowska
"Rodzina z Sosnówki" Maria Ulatowska
"Pewnego lata w Szczepankowie" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński
"Niecodzienny upominek" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński
"Dziewczyna ze Szczepankowa" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński
"I tak nie przestanę Cię kochać" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński

6 komentarzy:

  1. To bardzo dobry wynik. Serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik. Lista do opisania... U mnie właśnie zmniejszyła się do dwóch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To ja się chyba nie przyznam, że moja do opisania ma jakieś 30 tytułów :/
      Gratuluję bycia na bieżąco! :)

      Usuń
  3. Nie pomogę, bo nie lubię pisać recenzji 😒 Mam wrażenie, że mogłabym w tym czasie przeczytać przynajmniej połowę książki :) Chociaż ostatnio czytanie papierowych też nie najlepiej mi idzie :( Sosnówki i Cykl szczepankowski bardzo mi się podobały, "Ostatni list" mam do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) I to nawet nie wrażenie, ale szczera prawda... wprawdzie jak już mam wenę to recenzja jest w pół godziny, to pół książki w tym czasie nie przeczytam, ale wolę czytać :) A audio chociaż idzie?
      Sosnówki i Szczepankowski są super, ale jak powstanie o nich tekst, to napiszę co mi przeszkadzało, ciekawa jestem czy się zgodzisz ze mną :) "Ostatni list" jest mniej fajny, więc możesz pominąć :P

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...