poniedziałek, 31 października 2022

25. Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2022 - piątek

 
Dzień 2 - piątek - 28.10.2022 
 
Piątek był drugim targowym dniem, gdy królowała młodzież szkolna.
A ja rozpoczęłam wreszcie spotkania autorskie i nie tylko... Czyli jednym słowem ładowanie baterii :)

 
Zanim pojawiły się tłumy - wspólne zdjęcie z córką na stoisku Amare/Novae Res i przemiłe rozmowy z ekipą! :)


 
 
Jak zawsze uśmiechnięta Ania Szczypczyńska, spotkana incognito :)


 
 
I Natalia, blogerka, która od zawsze kojarzy mi się z walizką książek na krakowskich targach :D
 


 
 
Stoiska Naszej Księgarni nie można było przegapić w tym roku :P
 
 

 
Helion też był dość widoczny z daleka :)
 
 
 
Późnym popołudniem rozpoczęły się tak wyczekiwane spotkania z autorkami. 
 
Karolina Hejmanowska - młodziutka pisarka, przeczytałam wszystkie trzy jej książki - na zdjęciu widzicie najnowszą, którą objęłam patronatem medialnym :) Choć po autograf poszłam ze zdecydowanie lżejszym tytułem, czyli drugim tomem "Adresu w sercu" :D
W tajemnicy mogę Wam zdradzić, że pisze się już kolejna książka!



Weronika Umińska - autorka zaczarowała mnie debiutem, musiałam iść po wpis do drugiej powieści, zresztą mojego patronatu :) Uwielbiam rozmowy na stoisku Lucky :)
I tu również Wam szepnę, że jest pomysł na kolejną część rzymskich jubilerów :)



 
I trzecie spotkanie - Sara Antczak - autorka "Gry"


 

 

Bilans dnia: 3 książki zabrałam z domu do podpisu, wróciłam z tymi samymi książkami i... dwoma notesami, jeden kupiłam dla córki, drugi dla siebie :) Uwielbiam notesy!


3 komentarze:

  1. Czekam na sobotę:) Ciekawa jestem, gdzie byłaś, skoro tym razem mijałyśmy się :) Mnie Natalia kojarzy się jeszcze z aparatem 🙂

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...