czwartek, 27 października 2022

25. Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2022 - czwartek


Jubileuszowe, 25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie rozpoczęte! Moim szczęściem jest fakt, że będę miała możliwość uczestniczyć we wszystkich dniach targowych, zatem blogerska akredytacja zostanie wykorzystana w 100%.
 
Dzień 1 - czwartek - 27.10.2022 

Najluźniejszy z reguły targowy dzień okazał się całkiem tłoczny. Przejścia zapełniły się młodzieżą szkolną. 
Bilans dnia jest taki, że żadnej książki na tagi nie zabrałam, żadnej nie przyniosłam do domu, nie uczestniczyłam w żadnym autorskim spotkaniu, ale... na spokojnie obeszłam prawie całe hale, przywitałam się z wieloma znajomymi wystawcami, choć jeszcze nie wszystkimi. 
Znaczną większość targowego dnia spędziłam na stoisku Melisy Bel, gdzie moja córka została dzielnym pomocnikiem :) 

Mój pomocnik :)




Miałyśmy okazję zjeść kawałek przepysznego tortu urodzinowego Targów - wspaniały! :) Ale nie mam zdjęcia - był zbyt zajmujący :D 
 
Mam za to kilka zdjęć z obu hal - czyli wydawałoby się, że najbardziej interesujące zdjęcia dla książkowych moli :)
Które tytuły chętnie widzielibyście w Waszych biblioteczkach?
 
















A takie piękne niebo żegnało nas kiedy opuszczałyśmy teren Expo :)

3 komentarze:

  1. Woow! Piękne fotki, Dla mnie TK w Krakowie będą już zawsze miały osobisty wydźwięk. Jeszcze zbyt świeże wspomnienia. Pewnie wybiorę się na listopadowe Targi Książki w Katowicach.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...