poniedziałek, 1 listopada 2021

Pod hasłem - listopad - informacja

Drogie uczestniczki,
bardzo chciałam ustawić 31.10 wieczorem post, by opublikował się 1 listopada rano, jednak na godzinę 22:25 miałam tylko 9 zgłoszeń. By zatem nie robić mnóstwa zmian, musicie poczekać do wieczora. Z uwagi bowiem na charakter dnia dzisiejszego większość dnia spędzę na rozjazdach, sporo mam kilometrów do przejechania i cmentarzy do nawiedzenia.
 
Liczę, że Wy też i do domów dotrzecie późno, jak ja.

Cierpliwości!
pozdrawiam
ejotek


P.S. Będę też wdzięczna osobom, które zgłaszały 'rozdziałowy start' o zdjęcia potwierdzające początki rozdziałów, nie mam ich bowiem jak zweryfikować. Jedna osoba tylko podesłała, to już nie musi

15 komentarzy:

  1. Spokojnie może być później.
    Jeszcze uzupełnimy.
    Ja zgłaszam koło ratunkowe.
    "Bal szalonych kobiet" Victoria Mas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne koło :) Pamiętaj teraz, że do końca roku czytasz wg koła.
      Właśnie uzupełniam, za chwilę publikacja :) Dzięki za zrozumienie

      Usuń
  2. http://zycieipasje.net/2021/10/szpieg-w-ksiegarni-bal-szalonych-kobiet-victoria-mas-recenzja/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, bo dzień nieco wolniejszy i byłby czas na penetrowanie półek na regale i w empik go, ale nic to! Jedź bezpiecznie, zadumuj się, módl, spędzaj czas z bliskimi i nie myśl o tym, ile pracy czeka Cię przed komputerem. To jest Twój dzień jak każdego z nas. Nic nie musisz! :) Dużo słońca na Twoim niebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Kochana, gdyby zgłoszenia były wcześniej to byłoby rano hasło, bo o tej 22:25 ja byłam gotowa. Nie miałam tylko policzone.
      Ja tego dnia nie widzę się z rodziną, chyba że przypadkiem, bo nie ma na to czasu, to jest istny maraton. Ale najważniejsze zawsze 1 listopada. Zwłaszcza Mamie świeczkę postawić muszę
      A słońca miałam wyjątkowo dużo :):*

      Usuń
  4. Ewelinko zdjęcia będę mogła podesłać dopiero po nastepnym weekendzie jak wrócę do domu. Jestem w rozjazdach do 7.11. A jeśli to za późno to zaliczysz mi tylko w powietrzu i przecinek. 🙂Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, nie ma problemu, spokojnie, poczekam i doliczę :)

      Usuń
  5. Dzisiaj jest tak szczególny dzień, że należy go spędzić po swojemu: w zadumie, rozjazdach, spotkaniach z bliskimi. Bardzo żałuję, że jeszcze nie ma nowego hasła, ale też poczekam cierpliwie. Jedz dokąd musisz, łap promienie słońca, a my czekamy do wieczora🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie :)
      Hasło będzie znacznie wcześniej niż przed północą, więc zdążycie przeszukać półki :D
      A kiedy zaczyna się wieczór a kończy popołudnie? :P

      Usuń
  6. Ulżyło mi. Może wyrobię się do wieczora. Jak nie, to dodam swoje zgłoszenie po czasie. I mam problem. Nie mogę przysłać zdjęcia do rozdziałowego startu, bo nie mam już książki w domu.i co z tym zrobimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę coś się pochrzaniło i nie widzi mnie google. Tu monweg 😉

      Usuń
    2. Spokojnie, jak dodasz to i ja dodam :)
      A o jaką książkę chodzi?

      Usuń
  7. Nie mam już książki pasującej do "rozdziałowego startu", ale znalazłam zdjęcie wnętrza na innym blogu: https://slowreading.pl/legenda-o-samobojstwie-david-vann/

    Dorzucam jeszcze:
    "One Last Stop" Casey McQuiston - literatura młodzieżowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się właśnie wstawić opinię, więc tu link: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2021/11/one-last-stop-casey-mcquiston.html

      Usuń
    2. Bardzo sprytnie z tego wybrnęłaś - dzięki - zaliczone oczywiście :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...