niedziela, 7 listopada 2021

Bogactwo października - stosikowo

Znowu więcej niż jestem w stanie przeczytać miesięcznie... :D
 
W październiku przybyło do mnie... 14 z poniższego stosiku plus kilka z targów książki - pisałam o nich w relacjach z tego wydarzenia.

A ile na plus u Was? :)
 
 
 
 
 
 
 
A oto i on - STOS :) 
Wraz z nim mój najnowszy nabytek kwiatkowy - Zamioculcas - może ten przeżyje dłużej... Bo póki co to najlepiej się mają kaktus i skrzydłokwiat :)
 
 
 

Od góry:
  • "Klejnot z Bizancjum" - od Wyd. Lucky 
  • "Uwikłana" - od Wyd. Kobiece - recenzja lada dzień
  • "Moc krwi" - od Wyd. Lucky - recenzja
  • "Przepaść" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Pacjent" - od Wyd. Filia - recenzja
  • "Zielone pastwiska" - od Wyd. Prószyński i S-ka
  • "Kufer tajemnic" - od Wyd. HarperCollins Polska - właśnie czytam
  • "Wybór" - niespodzianka od Novae Res
  • "Nasza melodia" - od Wyd. Novae Res - recenzja
  • "Czas grzechu" i 
  • "Czas gniewu" - dwa pierwsze tomy sagi Jaśminowej od Poradni K
  • "Ekscentryczka" - od Autorki - recenzja
  • "Będą z tego kłopoty" - zakup własny w Biedrze
  • "Zanim zapomnę" - od Wyd. Pascal 



Tradycyjnie zapytuję - co komu się podobało, czym chcieliście rzucać w kąt, co zafascynowało, który tytuł polecacie? :) A może ja Was czymś skusiłam? :)

3 komentarze:

  1. Kupiłam 11, przeczytałam mniej, więc jestem na minusie :D Mam "Jaśminową sagę", "Bedą z tego kłopoty" i "Zielone pastwiska" :) Jeszcze żadnej nie przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam Uwikłaną, a w kolejce czeka Saga Jaśminowa.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...