wtorek, 8 stycznia 2019

Wyzwania czytelnicze 2019 - zapraszam do udziału :)



Kochani Czytelnicy mojego bloga, Ci z długim, i Ci z krótkim stażem zaglądania :) A także Ci całkiem nowi


Zapraszam Was do udziału w moich autorskich wyzwaniach, których zacne edycje już mamy :) Oraz do nowego wyzwania... :) [pisałam o nim przedwczoraj]








Pod hasłem - autorskie - edycja 7
Czas trwania: 2019 rok

Cel: Przeczytać w danym miesiącu co najmniej jedną książkę, która pasuje do podanego HASŁA
Szczegóły TUTAJ






# # # # # # #

 

Mini czelendż 2019 - autorskie - edycja 4
Czas trwania: 2019
Cel: przeczytać w 2019 roku 5 książek wybranych w grudniu 2018/styczniu 2019
Szczegóły TUTAJ

Książki można wybrać jeszcze do 31 stycznia!





# # # # # # #



Dublowanie 2018 - autorskie - edycja 2 -> przedłużam czas jej trwania na rok 2019
Czas trwania: 2018-9
Cel: przeczytać pary książek różnych autorów o tym samym tytule
Szczegóły TUTAJ







# # # # # # #



oFLAGowani 2019 - autorskie - edycja 1
Czas trwania: 2019
Cel: przeczytać w 2019 roku książki, których grzbiety wpasują się w układ flag na banerze; liczy się jedna linia (z 3 pozycjami) - kolumny, wiersze, skosy
Szczegóły TUTAJ







Osobiście zapisuję sobie jeszcze książki w kolejności mniej więcej ich czytania, zapisując jako wyzwanie '52 książki'.

W zakładce Wyzwania 2019 znajdziecie wyzwania, w których biorę udział w tym roku. Znajdziecie tam również WyzwanieLC, to takie wyzwanie 'przy okazji'. Jedna książka miesięcznie, uda się to będzie a nie to luz... Tak więc to z LC oraz oFLAGowani zastąpią mi lukę po 'Grunt to okładka', które w tym roku jest zawieszone.
Do nowych wyzwań, które wiele wymagają, się nie zapisuję, życie ogranicza mnie czasowo.

Ale chętnie poczytam w komentarzach w jakich wyzwaniach bierzecie udział, jakie prowadzicie.

3 komentarze:

  1. Biorę udział tylko w "Pod hasłem", "Zatytułuj się" oraz wyzwaniu LC. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział tylko w Twoim "Pod hasłem" :D Dla własnej informacji mierzę też grzbiety książek, żeby sprawdzić, czy przeczytam tyle, ile mam wzrostu :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...