środa, 1 sierpnia 2018

Podsumowanie lipca i hasło na sierpień 2018 - Pod hasłem

EDIT: Niniejszy post jest moim 1500 :) Dziękuję!


Niech ktoś zatrzyma ten wakacyjny czas, który zdecydowanie za szybko pędzi!!!
Dopiero zaczynaliśmy wakacje a tu już startuje ostatni miesiąc wolnego...

Skoro mam chwilę i skupiam Waszą uwagę to przypominam o innych wyzwaniach - Mini Czelendż oraz Zatytułuj się 2 :)

Wiem, że pewnie czekaliście na hasło od rana, ale tym razem skorzystałyśmy z córą z tanich śród w CC i byłyśmy w kinie :)

Życzę udanego sierpnia, pięknej pogody i wielu wrażeń, nie tylko literackich :)


Kilka osób nie zastosowało się do mojej prośby i nie zgłaszało pseudonimów w nawiasie... Dołożyliście mi trochę roboty. Bardzo proszę o poprawę :)  Nie dopisujcie też żadnych myślników między tytułem a autorem :)




NOWY zapis zgłaszania książek! 
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)



Zapraszam na kilka słów podsumowania lipca, kiedy hasło brzmiało: Czy to ja czy nie ja?


Wyzwanie ukończyło: 16  osób. Przeczytaliśmy w sumie 36  książek


Po wynikach sądząc to było trudne hasło...




Statystycznie:
  • lit. polska - 22; lit. zagraniczna - 14
  • na najwyższym stopniu podium stoi tym razem Daria Skiba, która przeczytała 7 książek - brawo!
  • drugie miejsce zajęłam ja - ejotek - 6 lektur :)


Monika Piotrowska-Wegner
1. "Czekoladki dla Prezesa" Sławomir Mrożek (Damian Prutus)
2. "Sekret listu" Lucinda Riley (Lucinda Edmonds)

Zuzanna K.
1. "Prawo miłości" Whitney G. (Whitney Gracia Williams)

Marjory
1. "Uśmiech losu" Jayne Ann Krentz (pseud. Amanda Quick lub Jayne Castle lub Stephanie James)

Ela Noga Sonrisa
1. "Syn zakonnicy" Joanna Jax (Joanna Jakubczak lub Patrycja May) 

Daria Skiba
1. "Syn zakonnicy" Joanna Jax (Joanna Jakubczak lub Patrycja May)
2. "Zapomnij o mnie" K.N. Haner
3. "Cała ja" Augusta Docher (Beata Majewska)
4. "DSL. W rytmie serc" Layla Wheldon (Sandra Sotomska)
5. "Baśnik" Beata Majewska (Augusta Docher)
6. "Oskarżyciel" Whitney G (Whitney Garcia Williams)
7. "Niewinna" Whitney G (Whitney Garcia Williams)

Badylarka Domatorka 
1. "Noc na bagnach Luizjany" Nora Roberts (Eleanor Marie Robertson)

Aine
1. "Tajemnica domu Helclów" Maryla Szymiczkowa (Jacek Dehnel, Piotr Tarczyński)
2. "Wyścigi" Joanna Chmielewska (Irena Kuhn)
3. "Morderstwo przy rue Dumas" M.L. Longworth (Mary Lou Longworth)

pasjonatka książek
1. "Kłamca" Nora Roberts (Eleanor Marie Robertson)

Maria Kasperczak
1. "Moja twoja wina" Beata Majewska (Augusta Docher)

Paulina Sarnecka
1. "Krucjata Bourne'a" Robert Ludlum (Ryder Jonathan lub Shepherd Michael)
2. "Napisz na priv" Agnieszka Krawczyk (Iga Horn)
3. "Kasacja" Remigiusz Mróz (Løgmansbø Ove)

martucha180
1. „Piętno von Becków” Joanna Jax (Joanna Jakubczak)

Sylwia
1. "Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera" PigOut

SmaszKa
1."Venla" J.K. Johansson (pod tym pseudonimem - zespół pisarzy i scenarzystów)
2. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz (Ove Løgmansbø)
3. "Przewieszenie" Remigiusz Mróz (Ove Løgmansbø)
4. "Trawers" Remigiusz Mróz (Ove Løgmansbø)
5. "Deniwelacja" Remigiusz Mróz (Ove Løgmansbø)

Monika Wilczyńska
1. "Morderstwo przy Rue Dumas" M.L. Longworth (Mary Lou Longworth)

Agnesto
1. "Z najlepszymi życzeniami śmierci" Ruth Rendell (ps. Barbara Vine)






Na moje lektury złożyły się:
  1. "Kobieta w oknie" A.J. Finn (Daniel Mallory)
  2. "Pamiętasz tamto lato" Bogna Ziembicka (Bogumiła Ziembla-Ziembicka) 
  3. "Był sobie szczeniak. Ellie" W. Bruce Cameron - bonus - okrągła źrenica oka
  4. "Ogród Zuzanny. Odważ się kochać" Justyna Bednarek & Jagna Kaczanowska - bonus - okrągły paciorek w sercu
  5. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz (Ove Løgmansbø)
  6. "Moja twoja wina" Beata Majewska (Augusta Docher)

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w ubiegłym miesiącu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie.


Zapis zgłaszania książek:
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)



Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy.  Choć będę motywować, ale o tym w regulaminie :)




ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania (1 edycja): 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia 6 edycji: 31 grudnia 2018r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy i liczą się książki przeczytane dokładnie w miesiącu trwania hasła
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner czy etykietę.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub mogą przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.
  • Na początku każdego kwartału oprócz hasła, pojawi się kwartalne koło ratunkowe. Jest to hasło, które będzie obowiązywało przez 3 miesiące - w tym czasie można skorzystać z niego 1 raz (czyli w jednym, z trzech miesięcy kwartału) - w sytuacji, gdy normalne hasło nie do końca Wam odpowiada (wtedy kiedy go wybierzesz, czytasz tylko wg koła ratunkowego, nie mieszamy z normalnym hasłem). Ryzyko jest oczywiście takie, że nie wiecie co pojawi się kolejnych miesiącach...
  • Do 2016r. wśród uczestników losowałam nagrodę książkową. Od 2017 są to DWA losowania! Pierwsze - wśród osób, które będą miały frekwencję 100% (w każdym miesiącu czytały wg Pod hasłem). Drugie - wśród trzech osób, które przeczytają najwięcej książek w 2018 roku - również rozlosuję książkę.
  • By drugie losowanie było bardziej sprawiedliwe zaliczam tylko i wyłącznie książki powyżej 160 stron
  • By uniknąć zgłoszeń, które czasem budzą wątpliwości - nie zaliczam: słowników, książek z przepisami, literatury typowo podróżniczej, albumów (ogólnie książek, gdzie królują fotografie), książeczek z zadaniami, łamigłówek, kolorowanek i pozycji typowo obrazkowych. Komiksy zaliczę, jeśli będą miały naprawdę sporo tekstu (foto zawartości należy wtedy wysłać na maila).



Hasło na sierpień:
  1. Tytuł tytułowi początkiem
  2. Bo ważne jest, jak się kończy...



Pomyślałam sobie, że ostatni miesiąc wakacji trzeba wykorzystać na maksa jeśli chodzi o użycie takich haseł :)
Nie przeraźcie się jednak - hasło wg którego będziecie czytać możecie sobie sami wybrać :) Taka dobra ja :)
Cały miesiąc czytacie wg wybranego hasła 1 LUB 2 (po zgłoszeniu pierwszej książki nie ma już możliwości zmiany - ale mam wrażenie, że i tak większość z Was głosi mi wszystko na koniec sierpnia :))


Wyjaśnienie hasła 1

Pamiętacie dziecięcą grę słowną 'Ostatnia litera'? Ostatnia litera wyrazu jest zarazem pierwszą wyrazu kolejnego. Przykład: ananas - sok - krew - właz - zydel itd.
Kto wybierze to hasło ma za zadanie układać takie ciągi z tytułów książek. Minimum do zaliczenia miesiąca to 2 książki.

Książki zgłaszamy wg dotychczasowego wzoru a jedynie proszę, by były zgłoszone we właściwej kolejności 1/2/3/ itd. abym wtedy odczytała jakie litery końcowe dają początkowe kolejnych wyrazów.

Przykład:
1. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick
2. "Droga do domu" Gabriela Gargaś
3. "Uczucia zaklęte w kamieniu" Karolina Wilczyńska
4. "Ucieczka znad rozlewiska" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

i tak w nieskończoność... (czyli na ile czas pozwoli)



Wyjaśnienie hasła 2

W tym przypadku również liczyć się będzie litera, na jaką kończy się tytuł książki. Minimum do zaliczenia miesiąca to również 2 lektury.

Ale hasło nr 2 polega na tym, by tytuły przeczytanych książek kończyły się na tą samą, wybraną przez Was literę (np.x).
Po takim duecie, można przeczytać inny duet, gdzie obie książki kończą się na tą samą, ale inną niż w pierwszym duecie literę (np. y). Po osiągnięciu tego 2x2 można czytać pasujące do dowolnego zbioru książki (czyli kończące się na literę x lub y)


Przykład:
1. "Przekroczyć rzekę" Anna J. Szepielak
2. "Czarny książę" Katarzyna Michalak

1. "Poza rytmem" Brittainy C. Cherry
2. "Biuro M" Magdalena Witkiewicz & Alek Rogoziński


później można dopisywać do dowolnego zestawu pozycje nr 3, 4, 5 itd.




Zapis zgłaszania książek:
"tytuł" autor             [dajemy "" zawsze, niezależnie od tego czy dajemy link czy nie]
link
bez myślników - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)


POWODZENIA! :)

54 komentarze:

  1. Niestety u mnie wakacje na wsi nie sprzyjają czytaniu :( Hasło super, podobają mi się obie wersje:) Przez chwilę myślałam, że cały wyraz ma być początkiem kolejnego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niektórzy twierdzą, że właśnie wtedy czytają najwięcej... Ja nie wiem jak to się robi... Z Pati non stop w domu i chcąc ugotować itp. i zapewnić jej jakieś atrakcje to nie mam kiedy czytać... Tylko chwilę wieczorem... Także, wiem jak to jest.

      P.S. A wiesz, że to jest pomysł na przyszłość - cały wyraz.... Mhmmmm :)

      Usuń
  2. Ale hasło! Lecę sprawdzić, jakie mam książki do przeczytania na już. Pewno coś się uda... ☺️ Ale znów muszę dopytać. Liczą się tylko tytuły główne. Czy podtytuł? Chodzi o książkę "Jeden z nas. Opowieść o Norwegii" i drugi tytuł "Policjanci. Ulica. Pierwsi na miejscu,najbliżej krwi, ludzi i okrucieństwa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, takie :)Znaczy, że może być? :)

      Zawsze liczą się tytuły główne, tylko czasem trudno rozpoznać jak to jest w zamierzeniu zrobione. Ja też wszechwiedząca nie jestem w tej kwestii i posiłkuję się stronami księgarń czy LC. I tak:
      "Jeden z nas. Opowieść o Norwegii" - wszędzie ten tytuł jest zapisany w całości, zatem uznaję że litery, które nas interesują to J oraz I.
      "Policjanci. Ulica. Pierwsi na miejscu,najbliżej krwi, ludzi i okrucieństwa" - tutaj pierwsze dwa wyrazy są w większości jako tytuł główny uznawane, zatem i ja tak zaliczam. Czyli litery P oraz A (ze słowa ulica)

      Usuń
    2. Super! Wielkie dzięki :) a hasło ekstra!

      Usuń
  3. dorzucam świeżutki, dzisiejszy link do mojego hasła:
    http://zycieipasje.net/2018/08/01/z-najlepszymi-zyczeniami-smierci-ruth-rendell-recenzja/

    nad nowym zadaniem pomyślę, co by się tu dało zestawić

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam jeszcze kilka z pseudonimem, ale nie zdążyłam przeczytać :D
    Dla mnie chyba nowe hasło będzie trudniejsze, ale zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam/mam więcej, ale czas upływa niestety i poczekać nie chciał :D
      Myślę, że nie jest tak źle w praktyce i coś dopasujesz :D

      Usuń
  5. Rewelacyjne hasła - aż nie wiem, które wybiorę. Zapewne okaże się pod koniec miesiąca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru do koloru :) Spokojnie możesz dopasować :D

      Usuń
  6. Czekałam na hasło od rana no i jest z takich co lubię najbardziej :)
    Ze względu, że czytam książkę z "ą" na końcu wybieram wersję 2. A może we wrześniu będzie zamiana?

    Wypoczynku dla Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :)

      Spokojnie, nie musisz deklarować, bo w trakcie może się coś zmienić a przecież możesz przeczytać dwa razy po dwa i potem jeszcze :)
      Na chwilę obecną nie wiem co będzie we wrześniu...

      Dzięki i wzajemnie :)

      Usuń
  7. Hasła super! Pierwsze jest takie, jakie najbardziej lubię, zobaczymy, czy tytułu będą chciały współpracować. :) Drugie jest zdecydowanie łatwiejsze.

    Widzę, że do lipcowego hasła zaliczyłaś książkę M.L. Longworth. Nie przyszło mi do głowy, by inicjały potraktować jako pseudonim. Jeśłi można, proszę o doliczenie do lipca:

    "Morderstwo przy rue Dumas" M.L. Longworth (Mary Lou Longworth)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna zadowolona osoba :) Super

      Nie każde inicjały zaliczałam - sobie autora z inicjałem nie zaliczyłam. Zaliczałam tylko wtedy, gdy znalazłam gdzieś zapis, iż dany zapis z inicjałami jest pseudonimem jakim posługuje się jakaś pisarka/pisarz.

      Jasne, dopiszę Ci.

      Usuń
    2. Nie śledziłam wszystkich komentarzy i umknęło :)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Rozumiem, że jak mam 3-4 tytuły, które kończą się na E, to może być.
    Super wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Nie do końca tak jak napisałaś...
      Żeby zaliczyć - dwie książki z tą samą literą na końcu np. E
      Drugi krok - czytasz dwie książki, które mają na końcu np. Z
      I dopiero mając dwa duety możesz czytać więcej książek z zakończeniem na E lub Z

      Usuń
    2. Trzy pary powinnam mieć. Może i więcej wyjdzie, gdy tylko wrócę do trybu czytania dla dorosłych.

      Usuń
    3. Martuś, mają być dwie pary. Potem to już nie ważne ile książek dopiszesz do tych liter z dwóch pierwszych par.

      Nie wiem, może ja to niezbyt jasno wyjaśniłam. Ale NIE można zgłosić 3/4/5 par... Tylko dwie litery końcowe się liczą i mając z nich dwie pary, potem dopisujemy dowolną liczbę książek do nich.

      Usuń
  9. Podziwiam wszystkich, czytających pod wyzwaniem. Ja próbowałam i zawsze mi było nie po drodze :D jestem jakaś inna. A to taka fajna zabawa:)


    Odkąd nie mam blog rolla, wiele blogów i postów mi umyka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      No popatrz, a tu już 6 edycja i dzielnie walczymy z tą zabawą :)
      Może jednak spróbujesz?

      Dlaczego nie masz blogrolla?

      Usuń
  10. 1. "Triskel: Gwardia" Krystyna Chodorowska
    https://ogrodksiazek.blogspot.com/2018/08/supermoce-i-walka-z-groznym-imperium.html

    2. "Freja" Matthew Laurence
    https://ogrodksiazek.blogspot.com/2018/08/nie-zadzieraj-z-boginia-freja-matthew.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3. "Moja twoja wina" Beata Majewska
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2018/08/moja-twoja-wina-moj-twoj-w-sercu-bol.html

      Usuń
    2. 4. "Słowa w ciemnym błękicie" Cath Crowley
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2018/08/swiata-migajace-posrod-ruin.html
      5. "Moja Jane Eyre" Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows
      https://ogrodksiazek.blogspot.com/2018/08/premierowo-moja-jane-eyre-cynthii-hand.html

      Usuń
  11. 1. "Byli i będą" Maria Rodziewiczówna
    2. "Poza mną" Grażyna Szapołowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram opcję drugą, czyli ta sama ostatnia litera ;)
    I mój pierwszy duet:

    1. "Tajemnica wyspy Flatey" Victor Arnar Ingolfsson
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/313906/tajemnica-wyspy-flatey/opinia/47368082#opinia47368082

    2. "Trzy siostry" Susan Mallery
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/293974/trzy-siostry/opinia/47443112#opinia47443112

    OdpowiedzUsuń
  13. Opcja druga
    1."Zapomniani bogowie" Jarosław Prusiński https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/zapomniani-bogowie.html
    2. "Wiedźmy na gigancie" Małgorzata J. Kursa https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/wiedzmy-na-gigancie.html

    1."Miejsce egzekucji" Val McDermid https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/miejsce-egzekucji.html
    2. "Uwikłani" Adriana Rak https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/uwikani.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. "Wszystko czego pragnęliśmy" Emily Giffin" https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/wszystko-czego-pragnelismy.html
      2. "Kopciuszki na tronach Europy" Iwona Kienzler https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2018/08/kopciuszki-na-tronach-europy.html

      Usuń
    2. Marysiu, nie mogę zaliczyć Ci tych książek. Wybranych liter końcowych miało być 2 i wg tego co wybrałaś wcześniej są to e oraz i. I po przeczytaniu par z nimi mogłaś dalej czytać tytuły zakończone na e lub i w dowolnej ilości.

      Usuń
    3. Nie ma problemu :) lektury same mi się tak ułożyły, nie musiałam szukać nic specjalnie do wyzwania, ważne że hasło miesiąca zaliczone

      Usuń
  14. Druga para
    1. "Rejs na krzywy ryj... czyli Jan Himilsbach i jego czasy..." Anna Poppek
    2. "Gwiazdy Fortuny" Nora Roberts

    OdpowiedzUsuń
  15. Opcja druga
    1. "Barcelona na zawsze" Anna B. Kann
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2018/08/letnia-szarlotka-i-barcelona-na-zawsze.html

    2. "Napisz do mnie" Lidia Liszewska, Robert Kornacki
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2018/08/ocet-z-jabkowych-obierkow-i-napisz-do.html

    3. "Moja lewa strona" Lisa Genova
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2018/08/ciasto-drozdzowe-z-brzoskwiniami-i-lewa.html

    4. "Dom pełen słońca" Karolina Wilczyńska
    http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2018/08/aromatyczny-sok-pomidorowy-i-dom-peen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. "Twarz Grety di Biase" Magdalena Knedler
      https://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2018/08/zielona-fasolka-w-sosie-z-zotych.html

      Usuń
  16. 1. "Milaczek" Magdalena Witkiewicz
    2. "Kocham bohaterów" Susan Elizabeth Phillips


    OdpowiedzUsuń
  17. Link do lipcowego morderstwa :)
    https://czytanieprzykominku.blogspot.com/2018/08/lato-z-ksiazka-prowansja-i-morderstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Hasło nr 2

    1. "W cieniu tamtych dni" Magdalena Majcher
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2018/08/prawda-wyzwala-w-cieniu-tamtych-dni.html
    2. "Syndrom czerwonej hulajnogi" Mirka Jaworska
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2018/08/zespo-aspergera-syndrom-czerwonej.html

    1. "Mama" Sylwia Kubryńska
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2018/08/ciemna-strona-macierzynstwa-mama-sylwia.html
    2. "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk
    http://www.nieperfekcyjnie.pl/2018/08/sowianskie-klimaty-szeptucha-katarzyna.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hasło nr 1
    "Strażniczka miodu i pszczół" Cristina Caboni
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2018/08/11/strazniczka-miodu-i-pszczol-cristina-caboni/

    "Ławeczka pod bzem" Agnieszka Olejnik
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2018/08/21/laweczka-pod-bzem-agnieszka-olejnik/

    "Marzenia z terminem ważności" Agnieszka Dydycz
    https://poczytajka594822357.wordpress.com/2018/08/27/marzenia-z-terminem-waznosci-agnieszka-dydycz/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hasło nr 1
    1. „Przed zmierzchem” Nora Roberts
    2. „Moje serce w dwóch światach” Jojo Moyes
    3. „Historia spisana atramentem” Maria Ulatowska&Jacek Skowroński

    OdpowiedzUsuń
  21. Książki przeczytane w ramach wyzwania, ale uzupełnie dopiero późnym wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, tyle że ja z kolei długo nie siedzę, zatem nie ustawię nowego posta na rano... :P

      Usuń
    2. Wybrałam wariant - bo ważne jest, jak się kończy...
      1 para
      "Życie o smaku umierania" Artur Żak
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/zycie-o-smaku-umierania-artur-zak.html
      "Skrzywdzona" Natasha Preston
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/skrzywdzona-natasha-preston.html

      2 para
      "Historia pewnej dziewczyny" Sara Zarr
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/historia-pewnej-dziewczyny-sara-zarr.html
      "Siostra perły" Lucinda Riley
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/siostra-pery-lucinda-riley.html

      3 para
      "Posłuszna żona" Kerry Fisher
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/posuszna-zona-kerry-fisher.html
      "Wyśniona jedenastka" Paweł Fleszar
      https://monweg.blogspot.com/2018/08/wysniona-jedenastka-pawe-fleszar.html

      Usuń
  22. Wariant 2 – Bo ważne jest, jak się kończy
    Moja Lady Jane – Hand Cynthia, Ashton Brodi, Meadows Jodi
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/niepoprawna-lady-jane.html
    Głowa Niobe – Marta Guzowska
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/rzezby-z-ludzkich-cia.html

    Pocałunek zdrajcy – Erin Beaty
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/rok-concordium.html
    Smocze kły – Michael Crichton
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/skamieniaosci-z-dzikiego-zachodu.html

    Kopia doskonała – Małgorzata Rogala
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/poszukiwanie-kopistki.html
    Przytulajka
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/do-serca-przytul-psa.html

    Francuski klejnot – Anna J. Szepielak
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/urlopowo-pierscien-madame-constance.html
    Wózkiem przez świat – Zbigniew Graczyk
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/niepenosprawny-podroznik.html

    Ja chyba zwariuję! – Agata Przybyłek
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/urlopowo-do-zwariowania-jeden-krok.html
    Przekroczyć rzekę – Anna J. Szepielak
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/rzeka-wspomnien.html

    Zbyt piękne – Olga Rudnicka
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/urlopowo-wpasc-sroce-pod-ogon.html
    Rodzinne rewolucje – Małgorzata Kasprzyk
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/patchworkowy-model-rodziny.html

    Klątwa Nawii – Pati Maczyńska
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/nawka-damroka.html
    Miłość w kolorze bieli – Magdalena Trubowicz
    https://atramentowomi.blogspot.com/2018/08/urloppowo-biay-ambaras.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, tyle czytania... Tyle czasu... Kurczę, przeczytałaś moją ostatnią odpowiedź pod naszą rozmową z 4.08(komenty powyżej), gdzie wyjaśniałam raz jeszcze ten wariant? Pisałam Ci wtedy, że masz mieć tylko dwie litery końcowe, nie więcej...
      I teraz mogę Ci z tego zaliczyć tylko 6 książek...

      Usuń
  23. Hasło nr 1

    1. „Do zakochania jeden rok” Joanna Szarańska
    https://czytanieprzykominku.blogspot.com/2018/08/w-poszukiwaniu-ksiazki-na-poprawe.html
    2. „Klątwa utopców” Iwona Banach
    3. „Wampir z MO” Andrzej Pilipiuk
    https://czytanieprzykominku.blogspot.com/2018/08/w-poszukiwaniu-ksiazki-na-poprawe.html
    4. „Och, Elvis!” Marika Krajniewska
    https://czytanieprzykominku.blogspot.com/2018/08/w-poszukiwaniu-ksiazki-na-poprawe.html
    5. „Szczuroburger” David Walliams
    6. „Rozdarta zasłona” Maryla Szymiczkowa
    7. “Akademia Pennyroyal” M.A. Larson
    8. „Lokator do wynajęcia” Iwona Banach
    9. „Akademia Pennyroyal. Waleczna księżniczka” M.A. Larson
    10. „Akademia Pennyroyal. Cienie kadetek” M.A.Larson

    OdpowiedzUsuń
  24. Wariant nr 2
    1. "Poświęcenie" Adriana Locke
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/08/poswiecenie-adriana-locke-patronat.html
    2. "Singielka w Londynie" - Marta Matulewicz
    http://www.kraina-ksiazka-zwana.pl/2018/08/singielka-w-londynie-marta-matulewicz.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Hasło nr 2

    1."Czarna Madonna " Remigiusz Mróz
    2."Chata" William Paul Young
    3."Chłopiec na szczycie góry" John Boyne
    4."Nawet zdziczałe psy" Ian Rankin

    Podsumowanie już dziś..
    Pozdrówka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://robotkipodrobinia.blogspot.com/2018/09/posierpniowo.html

      Usuń
  26. Mam nadzieje, ze moge jeszcze dopisac, bo ksiazki przeczytane i dawno posty wstawione, tylko z jakiegos powodu zapomnialam podlinkowac;)

    Czytalam wedlug wersji 2, a wiec tytuly koncza sie na te sama literke, u mnie jest ot "a"

    1."Zona wykleta" Anna Sniezko
    http://kami-mojemiejsce.blogspot.com/2018/08/zona-wykleta.html
    2."Afera Kobana" Marta Wegiel
    http://kami-mojemiejsce.blogspot.com/2018/08/weekendowe-czytanie.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...